וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה ברעננה מאי שחרורו של הירש: "עשינו הכול כדי להביא אותו"

18.1.2016 / 7:05

בקבוצה התבשרו שמכבי חיפה לא משחררת את החלוץ, וצפויים לפנות לאופציות אחרות, סילבס: "אם הוא לא ישוחרר, נמצא שחקן אחר בעמדה הזו". בקבוצה הודו: "ההרחקה גמרה אותנו, לא היה סיכוי לחזור"

one

אכזבה גדולה הייתה אתמול (ראשון) בהפועל רעננה אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה. מעבר לעובדה שהקבוצה ספגה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, ברעננה מבינים שהם עלולים להידרדר למדרון חלקלק אם לא יעצרו את הרצף הזה ומסמנים את המשחק נגד הפועל עכו כמשחק מפתח שעשוי לעזור לחזור למסלול.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
"עד ההרחקה עוד היינו בעניינים". סילבס/אדריאן הרבשטיין

עיקר האכזבה היה מכך שחיפה הכתיבה את הטון בעיקר לאחר הפנדל שהגיע כתוצאה מעבירה של אלי בבייב בדקה ה-11, ולאחר מכן ההרחקה של עדי נמני אפשרה לחיפה להשתלט על העניינים. חיים סילבס הודה בסיום המשחק שחשש שההפסד הזה עלול להפוך לתבוסה, ועל כן הוא ביצע מספר חילופים הגנתיים. "עד ההרחקה עוד היינו בעניינים, אבל אחרי זה זה פשוט כבר היה בלתי אפשרי לחזור", אמר אחד השחקנים. "חבל מאוד שזה מה שהכריע".

ברעננה מבינים שהסיכויים ששחר הירש יגיע אינם גבוהים, אחרי שרוני לוי הודיע במסיבת העיתונאים שהחלוץ לא ישוחרר. במהלך השבוע האחרון ברעננה היו בטוחים שהעסקה הזו על סף סיכום, אך ההודעה הזו של לוי טרפה את הקלפים. סילבס, שרצה מאוד לראות את הירש בקבוצה אמר בנושא: "אני לא יודע מה יהיה בעניין הזה. הוא שחקן מכבי חיפה עד הודעה אחרת. עשינו כל מה שאפשר להביא אותו. אמורה להיות פגישה בנושא, נראה מה יהיה. אם הוא לא יגיע, הפועל רעננה תמצא שחקנים בעמדה הזו".

הקשר בן בנימין אמר בסיום: "כשהיה 0:1 היינו במשחק עד ההפסקה. במחצית השנייה הם נכנסו למומנטום טוב ואז ספגנו את השער, ומכאן היה קשה לנו לחזור". סילבס הוסיף: "הפועל רעננה קבוצה שתצטרך בכל משחק לעשות דברים אחרת ולהוציא מעצמה מאה אחוז כל הזמן. אנחנו לא קבוצה שרצה לאליפות כמו באר שבע או מכבי תל אביב, שגם במשחקים גרועים תהיה לנו הברקה כזו או אחרת. אם נגמור בפלייאוף העליון, זה יהיה הישג מדהים, לא פחות. נעשה הכול כדי שזה יקרה. אנחנו כל הזמן מתקדמים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחר הירש שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דניאל אסקלינג שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ברעננה ייאלצו להסתדר בלעדיו. שחר הירש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully