וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר טוביה על הגג: מכבי תל אביב הפסידה באשדוד גם את האליפות?

17.1.2016 / 23:47

משמעות ההפסד החמישי בליגה, ההישג הבלתי נתפס של צביקה שרף, השיא ההיסטורי שנשבר, הקארמה הרעה שרודפת את ז'אן טבק מספרד וההשוואה בין מכבי אשדוד לצסק"א מוסקבה. המספרים שמאחורי השפל של הצהובים בעיר הנמל

one

* צביקה שרף עמד על שני ניצחונות ו-33 הפסדים במשחקים רשמיים נגד מכבי תל אביב לאורך 29 שנות קריירה, אבל העונה יש לו שני ניצחונות בשני משחקים.

* שתי קבוצות (הפועל ירושלים ומכבי אשדוד/באר טוביה) מחזיקות במאזן 0:2 על הצהובים, וזה דבר שמעולם לא קרה בעת ובעונה אחת בליגת העל.

* בכל פעם שמכבי תל אביב הייתה ב-2:0 מול קבוצה ישראלית בליגה - היא לא זכתה באליפות. זה קרה לה ב-1961 וב-1969 נגד הפועל תל אביב, ב-1993 נגד הפועל אילת וב-2008 נגד בני השרון.

* שחקניו של ז'אן טבק סוחבים כבר חמישה הפסדי ליגה, וגם זה ציון דרך משמעותי: רק פעם אחת בהיסטוריה הצליחה מכבי להניף את הצלחת לאחר שהפסידה כל כך הרבה. זה קרה עם דיוויד בלאט בעונת הטרבל של 2014.

* 96 הנקודות שקלעה מכבי אשדוד הן שיא לקבוצה ישראלית מול מכבי תל אביב העונה. למעשה, אפילו באירופה הייתה רק אחת שקלעה כל כך הרבה - וזו צסק"א מוסקבה (100).

* אייזיאה סוואן מחזיק ברצף נדיר במחוזותינו: יש לו שלושה ניצחונות רצופים על הצהובים. בשיא לשחקן ישראלי מחזיקים ניב ברקוביץ' ועמית ביר-כץ, עם סטריק של ארבעה ניצחונות.

* במשחקה הביתי הקודם רשמה אשדוד ניצחון ראשון אי פעם באולמה על הפועל חולון, והערב (ראשון) היא גברה לראשונה בבית על מכבי תל אביב. המאזן ביניהן עומד על 7:1 בעיר הנמל.

* שני הפסדי ליגה רצופים יש למכבי תל אביב, והדבר העצוב מבחינתה הוא שזה דווקא לא כל כך נדיר. רק לפני תשעה חודשים היא הובסה בראשון לציון ובגן נר.

* ומה עם הקארמה הרעה שרובצת על טבק ורודפת אותו מספרד הרחוקה? בזמן שהוא נכנע לאשדוד והורחק, קבוצתו הקודמת פואנלברדה הפתיעה את ריאל מדריד בליגה.

איזייה סוואן מכבי אשדוד מול דגן יבזורי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוואן. רצף נדיר, אבל עדיין לא ברמה של ברקוביץ' וביר-כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully