וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: הסעודים לא הופיעו לקרב, שקלאר: "זה חמור מאוד"

17.1.2016 / 20:40

נבחרת הנוער של ישראל בסייף זכתה בניצחון טכני בתחרות מסבב הגביע העולמי אחרי שהסעודים החרימו את ישראל. את התחרות סיימה הנבחרת במקום השמיני. שקלאר, המשמש כנשיא התאחדות הסיוף האירופית: "אלחם נגד התופעה הזו"

נבחרת הנוער של ישראל סייף. באדיבות התאחדות הסייף,
זכו בניצחון טכני עקב החרם של הסעודים. נבחרת ישראל/באדיבות התאחדות הסייף

שוב פוליטיקה וספורט הולכים יחד: נבחרת הנוער של ישראל בסייף, שמתחרה בימים אלו בתחרות מסבב הגביע העולמי בבאזל, שוויץ, ניצחה אוטומטית את נבחרת סעודיה שבחרה לא להתייצב לקרבות מולה. אי ההתייצבות הזו עלתה לסעודיה בהדחה, בעוד ישראל המשיכה לשלב הבא, ואף השיגה ניצחון יוקרתי על אלופת אירופה לנוער צרפת בדרך לסיים במקום השמיני מתוך 27 נבחרות.

ולדימיר שקלאר, נשיא התאחדות הסיוף האירופית, מתכוון לפעול בנושא אי התייצבות הסעודים לקרב מול ישראל. שקלאר: "זו אמנם לא תופעה חדשה, אבל זה לא עושה את זה פחות חמור. בעוד שבועיים אעלה את הנושא בישיבת הנהלת התאחדות הסיוף העולמית בלוזאן ואדרוש טיפול דחוף בסוגיה. נלחמתי בעבר ואמשיך להילחם גם כעת בתופעה אנטי ספורטיבית זו".

במסלול האישי, יעקב פיזנברג מהפועל אשקלון הגיע עד הסיבוב הרביעי ודורג בסיום 42 מתוך 248 סייפים. באותו סיבוב נעצרה אינה בוטביניק ממודיעין, אלא שהיא דורגה גבוה יותר, בטופ 32 הראשונות. בתחרות הקבוצתית לנערות, מקום ראשון לישראל אחרי ניצחונות על ספרד ועל צרפת 2, אם כי התחרות הקבוצתית הייתה מחוץ לגביע העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully