וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר יוכלו לרכוש כרטיסים בקופות האצטדיון, בסכנין זועמים

בעקבות הלחץ של הירושלמים, משטרת מרחב שרון התירה מכירת כרטיסים במושבה, אבל רק לאוהדי בית"ר. בסכנין הגיבו: "לא יודעים על שינוי. אם הם יכולים, הרי שכולם יצטרכו לקנות במגרש"

one

לפני המשחק החשוב נגד בני סכנין במושבה, בבית"ר ירושלים התעסקו אך ורק בכמות השוטרים ואנשי האבטחה וכן בניסיון לאשר מכירת כרטיסים בקופות האצטדיון. אחרי הלחץ לאורך היום, הודיעה משטרת מרחב שרון כי תתאפשר מכירת כרטיסים בקופות האצטדיון, לטובת אוהדי בית"ר בלבד.

ההוראה לאפשר מכירת כרטיסים באצטדיון לאוהדי בית"ר בלבד, גרמה כמובן לכעס רב בסכנין. אנשי המועדון שוחחו עם המשטרה שלא יידעה אותם וינסו לברר את העניין פעם נוספת. אם אכן יבינו שמדובר רק באוהדי בית"ר, יבקשו מהמנהלת להתערב. חבר ההנהלה חאלד (דוכי) קאסום אמר לוואלה! ספורט: "אם הם יוכלו לקנות במגרש, הרי שכולם יצטרכו לקנות במגרש. אנחנו לא יודעים על שינוי שכזה, אך בהחלט עכשיו נברר ואם הוא קיים אז נפעל כמובן לשנותו".

אגב, שינוי ההחלטה הגיע רק לאחר שבית"ר ירושלים פרסמה הודעה נזעמת ובה נכתב: "בושה שבשנת 2016 אוהד כדורגל לא יכול לרכוש כרטיס למשחק בתחומי האצטדיון ונכפה עליו לשלם עמלה, שלא לדבר על אלה שאינם מחזיקים ברשותם כרטיסי אשראי לצורך רכישה מראש. משטרת ישראל דרשה כוחות שיטור ואבטחה לא מידתיים מחד ומאידך אינה עושה דבר כדי ליטול אחריות ולדאוג לסדר התקין בו יכולים אוהדי הקבוצות להרגיש בטוחים ולבצע זכות בסיסית של השתתפות במשחק כצופים. היכן מנהלת הליגה אשר אמורה לשרת את המועדונים ובפועל נותנים יד וסיוע רק למשטרה? בסיבוב הקודם נכנסה המנהלת לעובי הקורה וסייעה לבני סכנין, ואילו לנו? כלום. אנו חשים בודדים במערכה וחסרי אונים מול דרישות המשטרה וחוסר הרגישות של מנהלת הליגה".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא בחר 11. דראפיץ'/מגד גוזני

על פי התרגול באימון, טל כחילה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של דניאל אסקלינג. מעבר לכך, ישנה התלבטות אם לשנות מערך ולפתוח עם שני חלוצים על חשבון אחד הקשרים. במקרה כזה ישחקו קלאודמיר ודוד קלטינס בקישור כאשר דובב גבאי וניקיטה רוקאביציה בחוד.

דראפיץ' אמר לשחקנים באסיפה: "ישנה ירידה בכמות הקילומטרז' שאנחנו רצים, אם אתם חושבים שדברים יבואו בקלות זה לא יקרה, קבוצות בסיבוב השני באות לפרק אותנו ואם לא נשנה פאזה נמשיך ליפול. חייבים להבין שאלה תנאי משחק אחרים וכל אחד צריך להתאים את עצמו. כמה שהמצב קשה, יש לנו צבא של אוהדים שהולך איתנו וכולנו אחראיים על השמחה שלהם, בואו נחזיר להם את החיוך".

בבית"ר ירושלים רוצים לשאול את שכטר עד לתום העונה אך במכבי חיפה עדיין מתעקשים להגיע עם השחקן להבנות גם לגבי השנתיים הבאות. גורם אמר: "לקחת את שכטר במצבו רק בהשאלה זה מביש עבור בית"ר. אם כבר מהמרים עליו שיחזור לחיים, צריך להרוויח אותו גם בשנתיים הבאות. נקווה שאם טביב יילך על העסקה הוא לא יוותר על השנתיים הבאות".

בנוגע לרוג'רס קולה ועידן ורד המצב תקוע. על אף הרצון של הצוות המקצועי, הקבוצה עדיין לא הגישה לשניים הצעות כספיות והשניים בודקים אופציות נוספות. גם שמו של אור אוסטוינד עלה כאופציה אך רק לאחר המשחק צפויות התפתחויות נוספות.

(עדכון ראשון: 14:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully