וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: בת אל גטרר וירדן שרעבי הודחו בסיבוב הראשון

17.1.2016 / 12:33

גטרר, שממנה קיוו להגיע לאולימפיאדה דרך הטורניר האירופי, הפסידה ליווניה אנדריאנה אספרוגרקה בניקוד זהב וסיימה את החלום האולימפי לקמפיין הזה. שרעבי הפסידה לאיבט גונדה ההונגריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכזבה. גטרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעם של אכזבה נותר ביום השני של תחרות המוקדמות האירופית בטקוואנדו שנערכת באיסטנבול. אחרי ששרון אטיאס הבטיח את מקומו בשבת במשחקים האולימפיים בריו והרחיב את המשלחת הישראלית ל-18 חברים, היום (ראשון) עלו להתחרות שתי לוחמות הטקוואנדו של ישראל, בת אל גטרר וירדן שרעבי, אבל שתיהן הודחו כבר בסיבוב הראשון. כדי להשיג את הקריטריון, נדרשו הבנות להשיג שלושה ניצחונות שהיו מזכים אותן בהעפלה לגמר.

גטרר, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 57 ק"ג, פגשה את היווניה אנדריאנה אספרוגרקה, אבל נוצחה בניקוד זהב 3:0 לאחר שספגה בעיטה בראשה, ועל כן ירדה מנוצחת. מוקדם יותר קיבלנו קרב צמוד. הסיבוב הראשון היה מאופס, אבל לאחר מכן גטרר השיגה יתרון של 0:1. היווניה חזרה ל-1:1, אבל עד לתום הסיבוב השני גטרר צעדה ביתרון של 1:2. אלא שבהמשך אספרוגרקה השיגה ניקוד נוסף וכפתה את המשך הקרב והכרעה בניקוד הזהב שבו גטרר נוצחה.

מוקדם יותר, גם ירדן שרעבי (49 ק"ג) הפסידה בשלב שמינית הגמר. היא פגשה את איבט גונדה ההונגריה שניצחה אותה 1:7 ועלתה על חשבונה לשלב הבא. הנבחרת הישראלית תחזור ביום שני לארץ, ולאטיאס תצפה קבלת פנים חמה אחרי שהפך ללוחם הטקוואנדו הישראלי הראשון שמגיע למשחקים האולימפיים והשלישי בסך הכול אחרי מאיה ערוסי שעשתה את זה באולימפיאדת אתונה (2004) ובת אל גטרר שכעבור ארבע שנים הופיעה בבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully