וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איתי שכטר לא יהיה בסגל למשחק מול הפועל רעננה

17.1.2016 / 14:24

החלוץ לא יתלבש למשחק מול הקבוצה של חיים סילבס, יעזוב בימים הקרובים? מכבי חיפה פנתה שוב לעירוני קרית שמונה בנוגע לאופיר מזרחי ולחן דילמוני, גם גל שיש ושמואל שיימן על הכוונת

יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי חיפה, איתי שכטר, לא יהיה בסגל למשחק של הקבוצה הערב (ראשון, 20:30, ספורט 2) מול הפועל רעננה. בנוסף, הירוקים מנהלים משא ומתן מול בית"ר ירושלים בנוגע למעבר אפשרי של החלוץ לבירה.

ללא קשר לשיפור שחל בקבוצה לאחרונה, היא מנסה לקדם הגעת שחקנים בחודש ינואר. במועדון פנו שוב לבעלי עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, בבקשה לשחרר את אופיר מזרחי או את חן דילמוני ומקווים לסגור את העסקה. דילמוני הוא אחד ממספר מועמדים כשגם המגנים השמאליים, גל שיש ושמואל שיימן על הכוונת. זו לא הפנייה הראשונה של הירוקים לגבי השניים. בנוסף, מכבי חיפה עדיין מעוניינת בוובה בראון. שירצקי כבר הבטיח לבעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, לנהל משא ומתן לגביו אם יוחלט לשחררו.

"הרבה זמן שלא שיחקתי דקות רבות", הודה חן עזרא בראיון שקיים בתכנית הרדיו "יציע ג'. "נכנסתי טוב למשחק נגד מכבי תל אביב, ואני חושב שגם נגד בית"ר ירושלים הייתי טוב מאוד ועזרתי לקבוצה לנצח. אני רק צריך המשכיות. עליתי כמחליף וזה לא גרם לי להתייאש. אני יודע מה אני שווה וידעתי שההזדמנות תגיע. אני תמיד מסתכל איפה לא הייתי טוב, ונודה על האמת, השנים במכבי חיפה מאז שהגעתי לא טובות. זה מועדון גדול שצריך לזכות בתארים ולא עמדנו במשימה. אפשר למצוא אלף תירוצים אבל בשורה התחתונה, נכשלנו".

עזרא הוסיף: "עברו הרבה שחקנים טובים במועדון בשנים האחרונות ואף אחד לא ממש הצליח. תמיד נוצר כדור שלג שלא הצלחנו להתגבר עליו. באופן אישי, הבאתי את המספרים שלי שהיו טובים ויכלו לעזור לזכות בתארים. אני מאמין שאני כן יכול לעזור לקבוצה לזכות בתארים".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יכול לעזור לזכות בתארים". עזרא/אדריאן הרבשטיין

"אני לא חושב שאני משחק כמו בשכונה", הוסיף הקשר. "אני גם שחקן טקטי וגם ממושמע ולא עושה בעיות למאמנים. יש לי המון מה לשפר אבל שחקן בסגנון שלי צריך להביא את היצירתיות. זה דברים שאי אפשר ללמד. צד שמאל זה הצד המועדף עליי, אבל אלירן עטר משחק שם. מאז אריק בנאדו שיחקתי בצד ימין וזה לא פשוט, הייתי צריך להתרגל. זה כמו שתיקח את טל בן חיים ותשים אותו בצד ימין. אבל זה יצא לטובתי כיוון שכיום אני יודע לשחק בשני הצדדים. אני עדיין לא ממצה את הפוטנציאל שלי, אני חייב לשפר את ההחלטות שלי לפני מסירות, להיות רגוע. אני עובד על הכול, אני בפחות מ-80 אחוז מהיכולת שלי".

לגבי החוזה שלו אמר: "בינתיים הדברים באוויר וככל הנראה אני אהיה עם כרטיס ביד. יש לי שאיפה לשחק באירופה בעונה הבאה". על טאלב טואטחה: "עם רצון ועם חשק הוא המגן מספר אחת בארץ, אבל הוא מאוד רגיש והוא עובר תקופה לא קלה".

עדכון ראשון: 09:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully