וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחכה לאניסה ולבראון, חשש מגל הפציעות

17.1.2016 / 8:51

השניים עדיין המועמדים המובילים לחזק את הקבוצה. אובידיו הובאן בספק לבית"ר, סוארס ולואי טהא ייעדרו, מליקסון סובל מחבלה בלבד. חלוץ קבוצת הנוער שחתם בליגה הפלסטינית וחזר, הודח מהסגל

one

בהפועל באר שבע יכולים לסמן "וי" נוסף על אחד ממשחקי החוץ שחששו מהם בתקופה האחרונה לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה. הקבוצה של אלונה ברקת ממשיכה לשמור על מאזן מרשים בליגה, אם כי ישנן לא מעט חששות לקראת המשחקים הבאים בעקבות גל הפציעות. ההחלטה להשאיר את רועי גורדנה מחוץ לסגל חיזקה את ההערכות השבוע שהקשר יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי.

הפועל באר שבע רוצה להתחזק בשחקן אחר במרכז השדה. שחקנה של לודורגורץ, אניסה ושחקנה של עירוני קרית שמונה, וובה בראון, נותרו המועמדים המובילים לתפקיד ובמועדון אף אישרו בשבועות האחרונים את הפנייה לשניים. הקבוצה מוכנה לשלם עד 400 אלף יורו עבור כרטיס שחקן, ולא להגדיל משמעותית את התקציב. דודו דהאן, שאחראי על עסקת יובל שבתאי, שחתם לעונה הבאה, וכן על הניסיון לצרף את מוחמד גדיר ובראון, הציע אף את דודו ביטון שמשחק בהפועל תל אביב אם שלומי ארבייטמן, שאינו מרוצה ממעמדו, יעזוב. לא ברור האם המאמן ברק בכר יחליט לצרף אותו לסגל החלוצים העמוס שלו.

דודו ביטון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוצע לקבוצה. ביטון/ברני ארדוב

לגבי הפצועים: מאור מליקסון עבר הלילה צילום בעקבות המכה הקשה שספג באמת היד אתמול במשחק. בצילום התברר כי מליקסון סובל מחבלה בלבד ולכן אמור להיות כשיר למשחק הבא. אובידיו הובאן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וההערכה היא שייעדר יותר משבוע, לוויליאם סוארס ייקח עוד כשבועיים עד שיחזור ואם זה לא מספיק, לואי טהא ספג כרטיס אדום. אם הובאן ייעדר, מתן אוחיון יעלה כבלם.

בעקבות הפרסום בוואלה ספורט ביום שישי האחרון, לפיו חלוץ קבוצת הנוער מוסא טראבין חתם בליגה הפלסטינית וחזר לאימוני הפועל באר שבע, החליטה הנהלת המועדון להשעות את השחקן מהסגל והוא לא נכלל בו בניצחון על מ.ס. אשדוד בליגה לנוער. כעת תקבל ברקת, שכעסה מאוד על הפרשה, החלטה סופית לגביו.

"אחת הדרכים לנצח כאן הייתה לשמור על שער נקי", הסביר בפשטות דודו גורש. "אני לא חושב שהמשחק היה פחות טוב, הוא היה שונה. שיחקנו בשיטה שונה (שלושה בלמים, א"י). ברק עשה התאמה ליריבה וזה פגע". "לא ראית שהשופטים עושים לנו כבוד. קיבלנו אדום, לא יודע אם מוצדק או לא, גם למכבי פתח תקוה הגיע אדום", ענה גורש על השאלה האם השופטים נותנים "כבוד" לבאר שבע. על סדרת הפציעות אמר: "ברק בנה סגל לזמן ארוך וזה מוכיח את עצמו". על השאלה האם הוא יוכתר בסוף העונה כשוער הטוב בליגה ענה: "אנחנו בדרך לשם ועובדים קשה בשביל זה כדי לשמור על רמה גבוהה ויציבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דודו גורש שוער הפועל באר שבע עם מהראן ראדי. ברני ארדוב
"היה משחק שונה". גורש עם ראדי בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully