וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טוני גפני עבר בדיקת MRI, נשללה האפשרות לקרע בשריר

17.1.2016 / 13:00

הפורוורד האמריקאי נבדק לאחר שנפצע מול מכבי ראשון לציון ויעבור טיפולים. בקבוצה ינסו להכשירו למשחק היורוקאפ ברביעי. בהפועל ירושלים יעבדו עם פישר, אליהו זכה למחמאות

one

הפועל ירושלים ניצחה אמש (שבת) בביתה את מכבי ראשון לציון בתוצאה 72:84, אבל ריבוי הפציעות של שחקניה ממשיכה להטריד את מנוחתה. טוני גפני, שחזר אמש מפציעה בכתף, ספג פציעה נוספת במהלך המשחק ועבר במהלך הלילה בדיקת אולטרסאונד כדי לברר מה חומרת הפציעה. גפני עבר בדיקת MRI במהלכה נשללה האפשרות לקרע בשריר. השחקן יעבור טיפולים בימים הקרובים על מנת לנסות ולהכשיר אותו למשחק במסגרת היורוקאפ ביום רביעי. בכל מקרה, לא נראה שמדובר בפציעה חמורה. כמו כן, בקבוצה יעבדו בימים הקרובים עם דיאור פישר ששב לאחרונה מארצות הברית בשל פטירת אביו.

ליאור אליהו, שחתם ביום חמישי על הארכת חוזה בהפועל ירושלים, זכה למחמאות בזכות המשחק המצוין שלו, בו היה חסר לו אסיסט אחד כדי להגיע לטריפל דאבל (12 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים).

יותם הלפרין סיכם את המשחק: "שמח מאוד על הניצחון. ראשון לציון קבוצה טובה מאוד והצלחנו לעצור אותה על 72 נקודות למרות רבע ראשון פחות טוב. היה מאמץ קבוצתי גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מאוד מקווה שהפציעה של טוני לא חמורה ושהוא יוכל לחזור בהקדם. יש לנו משחק מאוד חשוב וקשה בצרפת ביום רביעי ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח שם".

טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
פציעה מטרידה. גפני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully