וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי הגיע לאימון קרית שמונה: "תתחילו לחייך וליהנות יותר, זה כדורגל"

17.1.2016 / 16:40

הבעלים ביקר באימון אחרי עוד תיקו מאכזב וניסה להרים את השחקנים: "חשוב שנגיע לפלייאוף העליון". חן דילמוני מבוקש בבית"ר ירושלים ובמכבי חיפה. האם וובה בראון יעזוב?

one

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, הגיע הבוקר (ראשון) לאימון הקבוצה וניסה להרים ולעודד את השחקנים למרות העונה הלא טובה שעוברת על המועדון. "חסרה לי ההנאה שלכם", אמר שרצקי לשחקנים. "תתחילו לחייך וליהנות יותר, זה כדורגל. תהנו ותעבדו קשה, ויהיה בסדר. למרות המצב אנחנו לא רחוקים מהפלייאוף העליון וחשוב שנהיה בו". שרצקי עודד גם את השוער הצעיר מהדי זועבי ואמר לו: "לא צריך להתפרק".

בעירוני קרית שמונה קיבלו פנייה נוספת מהפועל באר שבע לגבי וובה בראון כשהפעם האדומים הציעו בנוסף לכסף גם את רועי גורדנה שטרם הביע את הסכמתו להגיע לצפון. הקשר אף עשוי להגיע ללא כל קשר לבראון, כשעל פי גורמים המעורים בפרטים שיחות בין הצדדים כבר החלו, אך עדיין קיימים פערים גדולים. הפעם, מעריכים במועדון, שישנם סיכויים שהקשר יתאחד מחדש עם ברק בכר.

אחת הסיבות לשינוי בגישה היא היכולת של רועי שוקרני בחודש האחרון. בקבוצה מרוצים מאוד מהקשר שהגיע בתחילת העונה ומההתקדמות שרשם, ומשוכנעים שיוכל למלא את החלל של בראון. במצב כזה, בקבוצה יחפשו שחקן לקישור הקדמי וגורדנה מהווה אופציה ראויה. עם זאת, בקבוצה ציינו שאין עדיין שום דבר סגור כשהסיכויים הוגדרו כ-50-50. מלבד הפועל באר שבע, גם מכבי חיפה מעוניינת בבראון, אך בעירוני קרית שמונה יעדיפו בנוסף לכסף לקבל גם שחקן בעמדה הקדמית של הקישור. מי שעוד עשוי לעזוב את הקבוצה הוא המגן חן דילמוני, שמבוקש בבית"ר ירושלים ומכבי חיפה

שחקן עירוני קרית שמונה, עוז ראלי. ברני ארדוב
שבע רצון. ראלי/ברני ארדוב

אכזבה בקבוצה לאחר ה-1:1 הדרמטי מול הפועל חיפה אמש. הקבוצה הצפונית שוב לא ניצחה, הפעם לאחר שספגה שער בדקה ה-90. במועדון התעודדו מהשיפור היחסי ביכולת, אך מאוכזבים מהתוצאות. "יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו סגל מצוין, אבל לא רואים זאת על המגרש. מזל שהליגה חלשה העונה ושאנחנו עדיין יכולים להגיע לפלייאוף העליון".

למרות התיקו המאכזב, בקבוצה מצאו נקודות אור. הרכש החדש, עוז ראלי שהגיע ממכבי תל אביב, זכה למחמאות מהבעלים איזי שירצקי. גם החלוץ אוסטין אמוטו, שאמנם לא הבריק, הוכיח שמדובר בחלוץ רחבה מצוין שיכול לשדרג את עירוני קרית שמונה. "כיף לקבל מחמאות, זה נותן הרגשה טובה", אמר ראלי. "זה לא מנחם, התיקו הזה הוא כמו הפסד. אסור לנו להוריד את הראש כי אז נמצא את עצמנו למטה. זה לא מקום שמתאים לקבוצה כמו עירוני קרית שמונה. מבחינת הסגל, אנחנו צריכים להיות בחלק העליון של הטבלה".

ראלי הוסיף: "אני מרגיש שמצפים ממני. איזי וסלאח (חסארמה, ש.ו) שוחחו איתי ואמרו לי שהם סומכים עליי, ושהם מצפים שארים את הקבוצה. יש פה הרבה מאוד שחקנים צעירים ומוכשרים ואילו אני אחד מהוותיקים. אני צריך לעזור להם בעזרת הניסיון שצברתי בכדורגל. מכבי תל אביב? אני לא חושב שעשיתי טעות שעברתי לשם. בבני יהודה היה לי קשה מאוד בשתי העונות האחרונות - גם ירדנו ליגה וגם הרגשתי שהקהל תמיד נגדי. הרגשתי שאני חייב לצאת משם".

המגן סיכם: "ברגע שאיזי אמר לי שהוא רוצה אותי, אמרתי לסוכן שלי שיסגור את העסקה באותו רגע, כי מאוד התגעגעתי לכדורגל ולכר הדשא. יש לי חוזה לשנתיים וחצי וטוב לי פה מאוד. אני רוצה לסיים כאן את הקריירה".

בקבוצה יעקבו אחר הפציעה של קאסיו פרננדס כאשר החשש הוא שמדובר במתיחה או בקרע בשריר האחורי. ככל הנראה, השחקן ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי חיפה. פרננדס יעבור בימים הקרובים צילום ולאחר מכן יתברר לכמה זמן ייעדר.

מי שזכה לעידוד היה השוער מהדי זועבי שטעות שלו הובילה לשער השוויון. בקבוצה אמרו לשוער הצעיר שמדובר בטעות שיכולה לקרות לכל אחד והחמיאו לו על התקופה במהלכה החליף את גיא חיימוב בשער, תקופה הצפויה להסתיים כבר במחזור הקרוב מול מכבי חיפה.

עדכון ראשון: 08:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully