וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "צעקו לי מהספסל למסור עוד אסיסט. לא הלך"

16.1.2016 / 22:56

כוכב הפועל ירושלים לא התרגש מפספוס הטריפל דאבל מול ראשל"צ: "הכל בסדר. זה ניצחון טוב". גפני יעבור בדיקת אולטרסאונד שתבהיר את חומרת הפציעה במפשעה. דרוקר: "השחקנים סחוטים ועייפים"

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) 72:84 והתבססה במקום הראשון, אחרי שהציגה משחק מצוין בו הצטיין ליאור אליהו, שהיה רחוק אסיסט אחד בלבד מטריפל דאבל (12 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים). אלא שלא הכל ורוד בירושלים: טוני גפני, שנפצע במפשעה במהלך הרבע השלישי ולא שב לפרקט, יעבור במהלך הלילה בדיקת אולטרסאונד שתבהיר את חומרת הפציעה.

"צעקו לי מהספסל למסור עוד אסיסט, לא הלך, הכל בסדר", אמר ליאור אליהו. "הרבע השני עשה את ההבדל. ראשון קבוצה התקפית, ולעצור אותם על סקור כזה זה מצוין. אני שמח, זה ניצחון טוב. פישר משמעותי לנו והיום הוא הראה עד כמה, ולא רק התקפית. ראיתי שטוני גפני סובל מכאבים, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

דני פרנקו הוסיף: "היה לנו לא קל לבוא למשחק הזה אחרי יום רביעי, כשקיבלנו סטירה. אני שמח שברבע השני והשלישי עשינו עבודת הגנה יוצאת מן הכלל, זה נתן לנו את האפשרות לשחק יותר חופשי ומשוחרר, ולסיים את המשחק יותר מוקדם ממה שציפיתי. הרווחנו היום את פישר, הוא היה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שהוא יהיה. דיברתי עם ג'וש היום בבוקר, נתנו לו כמה ימי מנוחה, אמרתי לו שאני צריך אותו פנתר ביום רביעי".

מנגד, שרון דרוקר ניסה להסביר את היכולת של קבוצתו, שנחלה הפסד ליגה רביעי ברציפוות: "יש מחיר לזה שאתה משחק בשלוש מסגרות, היום סיימנו חמישה משחקים בעשרה ימים. זו לא מכבי ראשון שאתם רגילים לראות, השחקנים פשוט עייפים וסחוטים. אי אפשר לסחוט את הלימון יותר, עכשיו אנחנו עוברים לקצב יותר נורמלי של שני משחקים בשבוע. אנחנו לא יכולים לדחוף את השחקנים יותר ממה שאנחנו דוחפים אותם, הם בני אדם ולא מכונות. ירושלים השתלטו על המשחק וברחו לנו".

* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

דונטה סמית' בשליטה מלאה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully