וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זה הלך קשה מאוד", בוזגלו: "הראינו הרבה אופי"

16.1.2016 / 21:44

הפועל באר שבע חגגה עוד ניצחון, המאמן: "ידענו שניצחון פה ייתן לנו כוח אדיר להמשך". הקשר, שכבש את פנדל הניצחון בפאננקה: "החלטתי שאם יהיה פנדל אתן צ'יפ, אני נכנס לעניינים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר לא עוצרת: הקבוצה של ברק בכר השיגה הערב 0:1 קטן ויקר על מכבי פתח תקוה והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בליגה ל-14. המוליכה התקשתה במושבה מול קבוצת הצמרת של רן בן שמעון, אבל פנדל אחד של מאור בוזגלו אחרי הכשלה על מאור מליקסון הספיקו לבאר שבע להשיג שלוש נקודות יקרות מאוד.

אובידיו הובאן שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ייבדק בתחילת השבוע הבא. מליקסון נפגע בידו במהלך המשחק אך זה לא נראה חמור.

ממשיכים לרקוד. אנתוני וואקמה עם ג'ון אוגו/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "משחק מאוד קשה, שיחקנו מול קבוצה חזקה מאוד במומנטום. ידענו שניצחון פה ייתן לנו כוח אדיר להמשך. זה הלך קשה מאוד, וכיף גדול לנצח ככה. צריך להתאושש, ולהכין את השחקנים לתקופה עמוסה. הקרב בפסגה צמוד בין שתי קבוצות טובות שייתנו אחת לשנייה פייט עד הסוף".

על חלון ההעברות: "ברגע שנדע את מי אנחנו מביאים - נפרסם. אנחנו בודקים כל מיני אופציות, ולא אתייחס לעמדות. אנחנו רוצים להתחזק, ואני מאמין שהשבוע נעלה הילוך כי אנחנו קצת פצועים וחסרים. הסגל שלנו הצטמצם, ונבדק מה אפשר לעשות".

מאור בוזגלו, שכבש את השער היחיד במשחק עם פאננקה בפנדל, סיכם: "אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה. הראינו הרבה אופי, באנו לעבוד קשה וזה יותר מתוק כשזה 0:1. שתי הקבוצות שיחקו חזק, ניסינו להיות ראשונים לכל כדור. בכלל, מה שאפיין את המשחק הזה היה האגרסיביות, על הגבול הברוטליות, אבל מה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות".

על הפאננקה בפנדל: "החלטתי אתמול שאם יהיה פנדל אני אתן צ'יפ, כי הסטטיסטיקות שלי זה פנדל שיש בו המון פסיכולוגיה. ידעתי שאם הוא יישאר באמצע יזכרו אותי בגלל הפנדל הזה, אבל גם שאם זה ייכנס יזכרו אותי. אני מרגיש טוב, לאט לאט נכנס לעניינים ומקבל דקות. אין ספק שזה ייקח לי עוד זמן להוריד חלודה, אבל אני מאוד שמח שאנחנו מנצחים. הליגה הזאת מאוד קשה, וצריך להישאר כמה שיותר למעלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully