וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נושמת לרווחה: רק מכה יבשה לאליסון דוס סנטוס

16.1.2016 / 23:41

הבלם נפגע בהפסד לבאר שבע ופונה לביה"ח כשהוא ממרר בבכי וטוען שרגלו נשברה, אולם הצילום עודד את המלאבסים. בן שמעון: "שרקו לנו 60 פאולים ש-58 מהם לא היו". פריצה: "יהיה מוזר מול מכבי"

פרט להפסד המתסכל 1:0 הערב (שבת) להפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה איבדה את בלמה אליסון דוס סנטוס, שנפגע בתוספת הזמן של המשחק במהלך היתקלות עם אנתוני וואקמה, ופונה לבית החולים עם חשש לשבר ברגלו. הבלם אמר לחבריו כי שבר את הרגל ומירר בבכי כאשר הועלה על האמבולנס. וואקמה ניגש להתנצל בפני דוס סנטוס, אם כי התמונות בטלוויזיה הראו כי לא פגע בו והפציעה נבעה ככל הנראה מהנפילה.

כשעתיים לאחר מכן, במועדון נרגעו: לאחר שהבלם עבר צילום התברר כי הוא סובל ממכה יבשה בלבד, ואין לו שבר.

אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה בוכה לאחר שנפצע. ברני ארדוב
רגע עצוב. אליסון דוס סנטוס מפונה לבית החולים/ברני ארדוב

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה, סיכם: "אני לא אוהב להפסיד בכבוד, לא אוהב את ה-1:0 הזה. היינו צריכים לעשות דברים קצת אחרת בדקות שאפשר היה, אבל זה בסדר, השחקנים נתנו את הכל ורצו מאוד. לא שיחקנו כל כך חכם בסיום, וגם לפני כן קיבלנו החלטות לא טובות בחלק הקדמי. קשה להבקיע כשההחלטות הן כאלה. גם אם לקבוצה מורחק שחקן זה פועל לטובתן כי הן יכולות לרדת אחורה. קשה לשחק מול יתרון משחקי. צריך לשחק יותר חכם. אנחנו קבוצה אגרסיבים, כי שרקו לנו פה 60 פאולים ש-58 מהם לא היו. זה לא ייאמן, זה לא נתפס. אני לא זוכר מספר שכזה. הלוואי שהיינו כאלה אגרסיביים. אבל אני לוקח מהמשחק הזה ביטחון שאפשר לנצח, אנחנו עוד ננצח את הגדולות השנה".

ראדה פריצה, שנכנס כמחליף בדקה ה-79 וערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי פתח תקוה, אמר בסיום: "פתח תקוה רצתה אותי וכל כך אהבתי את ישראל, אז עבורי זו הזדמנות טובה. זו קבוצה שרוצה להיות בפלייאוף ורוצה להגיע לאירופה, וזה מתאים לי".

על המפגש עם מכבי תל אביב בשבוע הבא: "זו תהיה תחושה מוזרה, מכבי היא חלק גדול ממני. אני מקווה שתהיה חוויה נחמדה. ברור שארצה לשחק טוב מולם, אעשה הכל כדי שננצח את מכבי תל אביב. אבל אם אני צריך לבחור מי תזכה באליפות - מכבי תל אביב או באר שבע, אבחר במכבי תל אביב".

ממשיכים לרקוד. אנתוני וואקמה עם ג'ון אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully