וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "העייפות ממשחק הגביע התנקמה בנו היום"

מאמן הפועל תל אביב חיפש סיבות להפסד 1:0 להפועל כפר סבא: "מבאס, אבל הסיטואציה לא רגילה, אנחנו צריכים זמן כדי להתחבר", הרוש: "כיף לחזור, חבל על ההפסד". מימר: "שמח מהפתיחה שלי כאן"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו)

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) הפסד מאכזב במיוחד. האדומים נוצחו 1:0 בבית מול הפועל כפר סבא, במשחק שפתח את המחזור ה-19 בליגת העל. מאוויס צ'יבוטה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-48.

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
היה מאוכזב. לוי/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב גיא לוי אמר לאחר המשחק: "העניין כרגע הוא לא המצב בטבלה, אבל זה הגיוני אם אנחנו מפסידים בבית לכפר סבא. אני חושב שאנחנו קבוצה שהצטרפו אליה שני שחקנים שאנחנו צריכים להיזהר לגביהם כי הם לא יכולים להשלים משחק שלם, תורג'מן וידין. לקחנו בחשבון שהמשחק בגביע יתיש את שניהם. זה התנקם בנו היום, בעיקר לגבי תורג'מן, שעושה הרבה מיאוצים. הוא לא היה חד כמו שהיה במשחק הראשון ובגביע. העייפות ניכרה בשחקנים שחזרו לשחק ובשחקנים שלא התחילו את העונה. זה היה הדבר המרכזי אצלנו היום. ניסינו לעשות את הרוטציה הכי גדולה שיכולנו לעשות, אבל זה לא הספיק".

על המצב של הפועל תל אביב אמר לוי: "צריך להבין את הסיטואציה, היא סיטואציה לא רגילה. בקבוצה שלנו שנבנית עכשיו צורפו שחקנים שיעזרו לנו ועוד יצורפו שחקנים שיתנו לנו את הכוח בהתקפה. במצב כזה, הקבוצה תהיה מספיק חזקה כדי לעזור לנו לנצח גם ברוטציות. המשחק שלנו לא היה מספיק טוב, לא הגענו מספיק לשער. מחמאות לכפר סבא, הם שיחקו יפה מאוד וכל הכבוד להם".

על המשך העונה אמר המאמן: "אני לא מסריט סרטים מסוג של מיקומים. אני רואה שחקנים צעירים שמתקדמים ואני יודע שכשמדובר בשחקנים צעירים. אחת האהבות הגדולות שלי היא לקדם צעירים, אבל זה לוקח זמן. אם תהיה סבלנות, אז הקבוצה תהיה טובה. השנה הזו צריכה לקחת אותנו לשנה איכותית יותר בעונה הבאה. אני מודע לרמת הציפיות וחושב איך נתחזק. ההפסד היום לא יהיה נעים לשחקנים הצעירים. אני נחוש ללכת בדרך הזו ולהצליח בה עד הסוף. יהיו גם רגעים פחות נעימים וזה רגע מבאס לאללה, לחזור הביתה אחרי הפסד לכפר סבא, אבל צריך לחיות עם זה".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש, שחזר לשער אחרי שלא שיחק מאז אוגוסט, אמר: "אני מרגיש טוב מאוד, ברוך השם. הייתי בהתרגשות לפני המשחק, הרגשתי כאילו לא שיחקתי במשך שנתיים. חבל שהפסדנו, אבל אני מאמין בחברים שלי. זו מעידה חד פעמית ואני מאמין שניקח את הדברים למעלה. כרגע אנחנו קבוצת תחתית לפי הטבלה. הפועל תל אביב זה מועדון גדול מאוד, אנחנו עושים המון שינויים ועד שיתחבר זה ייקח קצת זמן. אני מקווה שנצליח לעשות שינוי כבר במשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
שלושה משחקים, שלושה ניצחונות. מימר/קובי אליהו

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר אמר: "אני מתאר לעצמי שלא רק אני לא האמנתי שאתחיל כך, אלא הרבה אנשים. אני שמח מהפתיחה הזו ואני חושב שזה הגיע לנו. הרווחנו את זה ביושר. אני חייב להחמיא לפליקס נעים שהשאיר פה סגל שחקנים טוב וקבוצה מאומנת וזה עשה את הכניסה קלה יותר. הוא גם השאיר פה צוות מקצועי מצוין. מעבר לזה, יש פה סגל שחקנים טוב, גברים אחד אחד. לא סתם עזבתי בית חם כמו הפועל באר שבע כדי להגיע לכאן. אני שמח שהשחקנים מחזירים לי. אנחנו בתוך תהליך ולא יוצאים מפרופורציות בגלל הניצחונות הללו. אנחנו נמשיך להסתכל למטה ואני מקווה שנסיים למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully