וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הליגה הפלסטינית מנסות לפתות כדורגלנים מליגת העל

קבוצת דורא מציעה לאבו ניל מהפועל חיפה 250 אלף דולר ורכב, אבל הוא נוטה להישאר בליגת העל. האלופה דהריה גיששה אצל תאמר אחמד מקרית שמונה ובבאר שבע כועסים על אחד משחקני הנוער

one

קבוצות הליגה הפלסטינית בכדורגל (למעשה הליגה של הגדה המערבית) ממשיכות לפזול לכיוון הליגה הישראלית. לוואלה! ספורט נודע שקבוצת דורא מחברון, שעל העניין שלה באמיר אבו ניל פרסמנו אתמול, מציעה לחלוץ הפועל חיפה שכר של 250 אלף שקל לעונה. בנוסף, לאבו ניל הובטחו גם רכב צמוד והוצאות דלק, תנאים טובים בהרבה מאלו שיש לו בקבוצה מהכרמל. למרות הפיתוי, אבו ניל נוטה לסרב להצעה של דורא בשלב זה, אם כי הוא עדיין לא השיב סופית.

בנוסף לכך, האלופה דהריה מדרום הר חברון, שתשתתף באחד מהמפעלים הקבוצתיים של ההתאחדות לכדורגל של אסיה, מעוניינת בבלם עירוני קרית שמונה, תאמר אחמד. השחקן בן ה-20 משמש כבלם הרביעי של קרית שמונה ושותף העונה רק בגביע הטוטו. דהריה הציעה לו חוזה גבוה יחסית לזה שהוא מקבל עכשיו וגם חשיפה בעקבות ההשתתפות שלה במפעל היבשתי.

אחמד מבוקש גם על ידי הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית ובקרית שמונה הבהירו שיאפשרו לו לצאת לקבל דקות משחק. כעת אחמד מתלבט מאוד בין הקבוצה מהליגה הלאומית בישראל לבין האלופה מהליגה של הגדה המערבית.

ההצעות לאבו ניל ואחמד מצטרפות לפרשה האחרונה בהפועל באר שבע. הנהלת המועדון קיבלה אתמול מידע לפיו חלוץ קבוצת הנוער מוסא טראבין חתם בליגה הפלסטינית ללא ידיעתם. הדבר עורר זעם אצל ראשי המועדון, שאף קיבלו צילום מהעמוד הרשמי של הקבוצה, מועדון ספורט אלסמוע ממרכז הטבלה, בו נראה השחקן כשהוא מוצג עם החוזה חתום. מאוחר יותר הגיע החלוץ לאימון הערב ובמועדון טוענים כי "הסיפור הזה נגמר, מוסא חוזר אצלנו וישחק רק בבאר שבע". י

חד עם זאת, גורמים בבאר שבע טוענים כי הסיפור לא תם ונשלם. "מוסא אמר לשחקנים שהוא לא רוצה להיות כאן, כי באר שבע לא באמת נותנת לו הזדמנות להתפתח כמו שהוא קיווה", סיפר אחד השחקנים.

אמיר אבו ניל הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הצעה מפתה. אבו ניל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully