וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר לא צפוי להיות בסגל מול רעננה, במועדון מחכים לשיימן

15.1.2016 / 12:37

החלוץ סובל מפציעה ועלול להיעדר מהמשחק מול הקבוצה של סילבס (ראשון, 20:30, ספורט 2), אחריו סטויקוביץ' יעבור ניתוח. הירוקים סימנו את המגן השמאלי ואת דילמוני, ובמקביל מנסים לשכנע את טואטחה להישאר. שרצקי ישחרר את מזרחי?

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת את בית"ר ירושלים

אחרי ההעפלה לשמינית גמר הגביע, מכבי חיפה תיאלץ להתמודד בתקופה הקרובה, לפחות לאחר המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון (20:30, ספורט 2), ללא השוער שלה ולדימיר סטויקוביץ'. מיד לאחר המשחק ימריא השוער לארצו כדי לעבור ניתוח במיניסקוס, ייעדר כשלושה שבועות ויחמיץ גם את הדרבי בשמינית גמר הגביע. מי שעלול להיעדר מהמשחק הוא אלירן עטר, שלא התאמן ולא צפוי להיות בסגל בשל פציעה.

"המשחק מול רעננה חשוב מאוד עבורנו, איבדנו נקודות לאורך הדרך ועכשיו חשוב לשמור על הנקודות בבית", אמר סטויקוביץ' לקראת המשחק. "למרות שניצחנו את רעננה העונה, אנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה שניצחה אותנו בעונה שעברה. מחכה לנו משחק קשה".

השוער התייחס גם לניצחון בגביע ואמר: "חשוב מאוד שניצחנו ואנחנו ממשיכים להיאבק על הגביע. זה חשוב מאוד עבורנו ועבור הקהל. כמו תמיד, הקהל עושה עבודה מדהימה, זה השחקן ה-12 שלנו. אנחנו מקווים לשמח אותם תמיד".

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בחזרה בירוק. שיימן/ברני ארדוב

גליינור פלט ולודוביק אוברניאק יחזרו לסגל, גם אלירן עטר בשלבי החלמה. מבחינת סגל הקבוצה, יש עדיין מספר דברים לא ברורים. שחר הירש אמור לעבור להפועל רעננה לאחר המשחק בין הקבוצות, אייל משומר מחוזר על ידי בני יהודה, הפועל כפר סבא ורעננה וניקולה דרינצ'יץ' עדיין לא מצא קבוצה. רוני לוי ממשיך לחפש קשר אחורי זר, שיתחרה על אחת העמדות בקישור יחד עם השחקנים הצעירים של הקבוצה.

במקביל, בעניין באופיר מזרחי, עדיין לא ברור האם איזי שרצקי ישחררו מעירוני קרית שמונה, שיחה נוספת בעניינו של עדן בן בסט נערכה כדי לבדוק את עלויות העסקה, אבל אין כל התקדמות. הירוקים ינסו לצרף גם מגן שמאלי, כשחן דילמוני הוא עדיין השם החם. אם מגן קרית שמונה לא יגיע, חיפה עשויה לצרף גם את שמואל שיימן, אם אלי גוטמן ישחררו מהפועל תל אביב.

בנוגע לטאלב טואטחה, המגן רוצה לעזוב לחו"ל ונציגיו טוענים כי הם בודקים מספר הצעות עבורו. מכבי חיפה עדיין לא קיבלה הצעה רשמית עבורו ולכן בשלב זה הוא לא משוחרר מהקבוצה. בסביבתו של המגן מעריכים כי בקרוב מאוד תוגש הצעה רשמית והקבוצה תיאלץ לשחררו. במועדון הבהירו כי אם קבוצה תרצה את איתי שכטר, היא תצטרך לשאת בעלויות שכרו, כ-300 אלף דולר. "אין לנו כוונה להתחיל לממן קבוצות ואין לנו עודף חלוצים", אמרו. כזכור, אתמול התברר כי בית"ר ירושלים מתכוונת לפנות לשחקן, כשגם הפועל תל אביב מעוניינת לצרפו כעת או בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully