וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "זה מזכיר לי את התחושה שהייתה לי כשהגעתי למכבי תל אביב"

14.1.2016 / 17:32

החלוץ השבדי הגיע לאימון בכורה בקבוצתו החדשה מכבי פתח תקוה והוא דרוך לקראת המפגש מול באר שבע בשבת: "המשחק האחרון מולם הוא הזיכרון הכי טוב בקריירה שלי, אולי אשחק כמה דקות"

one

בווידיאו: הניצחון של פתח תקוה בגביע

ראדה פריצה, החלוץ החדש של מכבי פתח תקוה, ערך היום (חמישי) את האימון הראשון שלו במדי הקבוצה של רן בן שמעון. השבדי, שעזב בסיום העונה שעברה את מכבי תל אביב, צפוי להיכלל בסגל של המלאבסים כבר ביום שבת, אז פתח תקוה תארח את הפועל באר שבע, ממנה לפריצה יש זיכרונות טובים לאחר שבמפגש האחרון שלו מול הקבוצה מבירת הנגב, הוא כבש שלושער והוביל את מכבי תל אביב ל-2:6 בלתי נשכח בגמר הגביע.

פריצה אמר לפני האימון: "אני בכושר טוב, מספיק כדי לשחק, אולי לא 90 דקות. אבל לא תהיה לי בעיה לשחק. המשחק האחרון שלי מול באר שבע הוא הזיכרון הכי טוב שיש לי מהקריירה ותמיד נחמד לשחק מול קבוצות טובות. אני מקווה שיהיה לי מצב אחד ואכבוש שער".

על ההשתלבות בקבוצתו החדשה הוא אמר: "תמיד קשה להגיע לקבוצה חדשה, צריך להכיר את כולם, אבל אנשים פה מאוד נחמדים וזה מזכיר לי את התחושה שהייתה לי כשהגעתי למכבי תל אביב. אני בטוח שההשתלבות תהיה מהירה והחבר'ה פה יקבלו אותי. אני יודע שבעונה שעברה הקבוצה הייתה בפלייאוף העליון ואני מקווה שנעשה זאת שוב השנה".

השבדי הוסיף: "יש פה קבוצה סולידית, בעיקר בהגנה. קרית שמונה לא הגיעה למצבים בגביע ואנחנו כבשנו מהמצבים שלנו. אנסה לעזור לקבוצה. אני שמח לבשל בדיוק כמו שאני שמח לכבוש. ננסה להגיע לאירופה. עומר גולן יצר איתי קשר וההצעה מפתח תקוה הייתה הכי טובה. דיברתי עם שחקנים פה, שאלתי אותם על הקבוצה ואני מרגיש שזו ההחלטה הכי טובה בשבילי. אני בטוח שאהנה פה".

ראדה פריצה שחקן מכבי פתח תקוה. אורן קורנפלד, מערכת וואלה! NEWS
פריצה באימון הבכורה/מערכת וואלה! NEWS, אורן קורנפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully