וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל עשוי לעבור לליגה הפלסטינית

14.1.2016 / 17:24

הקשר מחוזר על ידי דורא מחברון, שעל פי גורמים המעורים בפרטים הציעה לו חוזה מפתה במיוחד. במועדון הופתעו לשמוע על ההתעניינות בשחקן, והבהירו כי לא יעזוב ללא אישור. דורא קרובה להחתים את ויקטור מרעי

one

האם קשר הפועל חיפה, אמיר אבו ניל, בדרך לליגה הפלסטינית? על פי גורמים שונים, השחקן מחוזר על ידי דורא מחברון המשחקת בליגה מהרשות, כשהשחקן עצמו, על פי אותם גורמים, הביע את רצונו לעזוב את הפועל חיפה והלגיע לדורא. אבו ניל, שחזר העונה להפועל חיפה אחרי עונה טובה בהפועל עכו, נפצע ולא שיחק בתקופה האחרונה. את תגובתו של הקשר לא ניתן היה להשיג.

גורמים במועדון הופתעו לשמוע על ההתעניינות של הקבוצה מחברון, והבהירו שבכל מקרה השחקן לא יוכל לעבור בלי אישור שלהם. בשלב זה אין בכוונת המועדון לשחרר את אבו ניל, שעל פי אותם גורמים קיבל הצעה מפתה במיוחד. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לקבוצה הפלסטינית הוא ויקטור מרעי, ששיחק בעבר גם כן בליגת העל.

בינתיים, בהפועל חיפה המשיכו בהכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה. "זה משחק עם חשיבות גדולה להמשך הדרך", אמר חנן ממן שכבש ב-1:3 על מכבי קביליו יפו בגביע המדינה. "ניצחון יקרב אותנו לחלק העליון של הטבלה, אליו אנו שואפים להגיע. צפויה התמודדה לא קלה מול יריבה שעל אף המיקום שלה היא מאוד איכותית. מקווים להמשיך את היכולת הטובה מהתקופה האחרונה, ולתרגם זאת בהמשך צבירת נקודות".

שחקן הפועל חיפה, חנן ממן, מול שחקן בני סכנין, וויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
דרוך. ממן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully