וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בוזגלו סובל מקרע ברצועות הברך, ייעדר 4-6 שבועות

14.1.2016 / 14:09

הקשר נפצע במשחק הגביע ויחמיץ תקופה ממושכת. ג'וד נוורו עשוי לחזור להרכב נגד מכבי נתניה בשבת, אביב חדד נפרד אחרי שש שנים ועבר לבני לוד מהלאומית: "אמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם"

בני יהודה תאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא אלמוג בוזגלו. הקשר נפצע במהלך משחק הגביע נגד מכבי נתניה בברכו הימנית והוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך, מה שיוביל להיעדרות של ארבעה עד שישה שבועות. בוזגלו עבר בדיקת MRI כבר אתמול (רביעי) ולאחר שהתקבלו התוצאות שלה, התבררה חומרת הפציעה.

מי שאמור לשוב לסגל בשבת הוא החלוץ ג'וד נוורו, שכמו גל צרויה חזר להתאמן והשניים צפויים להיות כשירים. הקשר האוקראיני דמיטרי ירצ'וק התייצב היום לאימון, ולמרות שהיה זה אימון קל, שחקנים בקבוצה אמרו: "רואים שיש לו כדורגל. הלוואי והוא ישדרג אותנו". ירצ'וק סיכם על חוזה לשנתיים וחצי, ואם הוא ירשים, הוא יוחתם.

מי שנפרד היום מחבריו לקבוצה הוא הבלם אביב חדד, שחתם תקופה של שש שנים וחצי כשחקן הקבוצה, ועבר לבני לוד מהלאומית. חדד כבר היה בדרך למכבי נתניה, אבל פערים כספיים מנעו את הצטרפותו ובסופו של דבר הוא בחר בלוד שרצתה אותו מאוד והייתה מוכנה לעמוד בדרישותיו הכספיות.

"העדפתי בסופו של דבר לעבור ללוד עד לסיום העונה", אמר חדד לוואלה! ספורט. "נפרדתי מהחבר'ה, היה לי קשה מאוד, אבל צריך להמשיך הלאה. אני אשאר אוהד בני יהודה. אמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם. רציתי להישאר בליגת העל, אבל מהבחינה הכספית זה לא הסתדר. אני אזכור מבני יהודה בעיקר את הרגעים השמחים שלי כששיחקנו באירופה ושהגענו לגמר גביע המדינה. התקופה הקשה זו כמובן ירידת הליגה, אבל הפיצוי היה העלייה".

אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
עזב עם הרבה זכרונות. חדד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully