וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: חיימוב ינוח שבוע נוסף, ראלי ושמיר יפתחו

14.1.2016 / 13:42

במועדון לא רוצים לסכן את השוער שמחלים מפציעה והוא צפוי לחזור למשחק נגד מכבי חיפה. זועבי יעמוד בין הקורות נגד הפועל חיפה בשבת, ראלי ושמיר יחליפו את שוקרני ואלקיים המוצהבים

one

בעירוני קרית שמונה החליטו לא לסכן את השוער גיא חיימוב ולהחזיר אותו מוקדם מדי לכר הדשא, והוא צפוי לשבת ביציע גם במשחק של הקבוצה בשבת נגד הפועל חיפה. מהדי זועבי שהחליף את חיימוב מאז שהוא נפצע, ימשיך לעמוד בין הקורות. ההחלטה הזו הגיעה אחרי התייעצות עם השוער והצוות הפיזיולוגי של המועדון, וההערכה היא שחיימוב יחזור למשחק נגד מכבי חיפה.

רועי שוקרני ועודד אלקיים המוצהבים לא ישחקו ביום שבת בגלל ספיגת חמישה כרטיסים צהובים ומי שאמורים להחליף אותם עם עדן שמיר ועוז ראלי, שיתופקד בעמדת המגן הימני.

בוליבאר הבוליביאנית חידשה בימים האחרונים את הניסיונות להחזיר לשורותיה את הבלם לואיס גוטיירס אלא שבשלב זה הוא הבהיר לראשיה שאין בכוונתו לעזוב את קרית שמונה. במועדון מעריכים שגוטיירס יישאר לפחות עד סוף העונה.

החלוץ מאוריסיו אמנם פתח במשחק הליגה נגד הפועל רעננה, אבל בקבוצה עדיין מתלבטים אם להשאיל אותו או את הקשר הליטאי רוקאס סטנולביצ'יוס. עזיבה בלתי צפויה של הבוליביאני עשויה לגרום להשארת שני השחקנים, כשבמקרה כזה קרית שמונה תצטרך לחפש בלם ישראלי.

לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הבהיר שהוא לא מתכוון לעזוב. גוטיירס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully