וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: הצלע השנייה בהסכם עכו – עוזרו של דהאן

גורמים בקבוצה העבירו לוואלה! ספורט את הסכם העברת זכויות הניהול, ובו נחשף החלק השני של קבוצת הרכישה שהיתה אמורה להשתלט על הקבוצה יחד עם מליחי: עוזרו של דהאן, בעז גורן. דהאן: "הוא לא עובד בחברה שלושה חודשים"

one

לידי וואלה! ספורט הגיע מסמך מגורמים בהפועל עכו, ובו רואים בבירור כי מי שחתום כחלק מקבוצת האנשים שאמורים לקבל את זכויות הניהול הוא מי שהיה עוזרו של סוכן השחקנים – דודו דהאן.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים פרסמנו כי סוכן השחקנים דודו דהאן מחפש דרכים להשתלט על הפועל עכו. הסיפור עלול לעורר טעם לפגם מבחינה אתית, אבל גם בירוקרטית. לכן דהאן חיפש דרכים שימנעו ממנו בעיות באישור העסקה, לכשתצא לפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הוציאה עיריית עכו הודעה לפיה אביבה מליחי, אחותו של אבי לוזון, תקבל את זכויות הניהול יחד עם קבוצת רכישה. מהי אותה קבוצת רכישה? זה לא צוין. אבל עיון במסמך מגלה את שמו: בעז גורן, שעבד עם דודו דהאן בסוכנות שלו. זו גם אחת הסיבות שמליחי חזרה בה בסופו של דבר מהעסקה, ומרגישה פגועה מאוד. מליחי, לפי מקורביה, חשבה כי תוכל לנהל את המועדון, אבל אז גילתה שקולה לא אמור להיות חזק יותר מהחלק השני בעסקה, ואפילו להיפך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עמוד הפייסבוק של דודו דהאן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
עמוד הפייסבוק של דודו דהאן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

דהאן, אגב, טוען, שגורן "לא עובד בחברה כבר שלושה חודשים, והוא כיום עצמאי". אבל הקשר בין השניים ידוע. באחת התמונות בידיעה רואים ברכה של דהאן לגורן לכבוד יום הולדתו ה-30, ברכה שנכתבה לפני פחות מחודש, ובו הוא כותב: "בעז תרם ותורם רבות להצלחת החברה".

מנכ"ל עכו, רפי סולטן, מסר בתגובה: "הפועל עכו מצטערת על כך שהגברת מליחי לא הגיעה לסיכום עם המועדון ומאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך". תגובה מגורן לא נמסרה, וגם עיריית עכו בחרה שלא להגיב לדברים.

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
יש או אין קשר? דודו דהאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully