וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בהפועל ירושלים מעריכים: רק אליפות תשאיר את פרנקו בתפקידו

14.1.2016 / 9:35

מאמן האדומים ספג את מירב הביקורות אחרי ה-75:64 לגראן קנאריה. גם דאנקן חטף לאחר שלא שיחק למרות המחסור בגבוהים: "היה יכול לנסות לשחק". הלפרין: "64 נק' זה לא הפועל ירושלים"

one

בווידאו: הפועל ירושלים מפסידה 75:64 לגראן קנאריה

לאחר שהתקשתה מאוד להגיע לשלב הבתים השני ביורוקאפ, הפועל ירושלים הסתבכה אמש (רביעי) מאוד לאחר ההפסד לגראן קנאריה בתוצאה 75:64. ירושלים נמצאת במאזן 2:0, והפסד בשטרסבורג בשבוע הבא עלול לחרוץ את גורלה ולמנוע את המשך דרכה במפעל.

אכזבה רבה נרשמה בקבוצה לאחר ההפסד כשחדר ההלבשה היה שקט ועגום מתמיד. דונטה סמית' העדיף לשבת בסיום כשכסאו מופנה לקיר וגבו מופנה לתקשורות, וראשי הקבוצה הביעו חוסר שביעות רצון משני ההפסדים האחרונים שספגו וציינו כי הם היו לא מחויבי המציאות. בחודשים האחרונים שוחחו קברניטי הקבוצה על פרנקו, כשקיימת ביקורת מתמשכת על ניהול המשחקים של המאמן באירופה ועל כך שלפעמים השחקנים מציגים ריפיון במהלך משחקים ופרנקו לא עוצר זאת. עם זאת, בירושלים מודעים במקביל לבעייתיות במצבת הגבוהים בקבוצה.

בירושלים כבר משוחחים על העונה הבאה, ומנסים לשמור על שקט תעשייתי ולא לתת לביקורות לדלוף, אולם יש גורמים בהנהלה הסבורים כי אם פרנקו לא יעלה שלב באירופה, ולאור ההדחה מהגביע, רק זכייה באליפות נוספת תשאיר אותו בתפקידו. במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הירבה פרנקו להתייחס לנושא, ואמר כי אם היו יודעים שזו תהיה הסיטואציה, היו מביאים שחקן לאירופה - גם אם באופן זמני.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. הלפרין וגפני/ברני ארדוב

גורמים בקבוצה ביקרו גם את ג'וש דאנקן וציינו כי למרות פציעתו, לאור חשיבות המשחק והסגל הבעייתי, הוא היה יכול היה לנסות לשחק. "גם טוני גפני היה פצוע ודונטה סמית' מגיע לפעמים עם כאבים בכתף או פציעות אחרות, ועדיין עולה למגרש ומנסה לתת את הכל", אמר אותו גורם. בירושלים ינסו להתחזק בגבוה נוסף לקראת תום מועד הרישום ביורוקאפ, כשבקבוצה עוקבים אחר מספר שחקנים.

ליאור אליהו אמר לאחר המשחק: "ברור שהמצב לא טוב. צפוי לנו עכשיו משחק חוץ מאוד קשה בצרפת. זה לא נכון שלא הגענו למשחק, הם קלעו טוב מהשלוש ולנו היו אחוזים נוראיים מכל הטווחים. דווקא ספגנו 75 נקודות שזה לא רע, אבל לקלוע 64 זה מעט מדי. צריך לדעת להתמודד עם הדברים האלו, הפעם לא ידענו. אי אפשר לקלוע 64 נוקדות בבית".

יותם הלפרין הוסיף: "אין ספק שההפסד הזה מסבך אותנו, כל משחק הוא חשוב, אבל זה עוד לא נגמר, ולמרות שהמצב הולך ונהיה יותר מסובך, נטוס לצרפת וננסה לעשות את המקסימום כדי לצאת משם עם ניצחון כדי לבטל את ההפסד הביתי הזה. אני לא חושב שהיינו שאננים, זו קבוצה שנמצאת במקום הרביעי בליגה הספרדית. היינו בסגל חסר, בלי גבוהים, זה יכול להישמע כתירוץ, אבל בסופו של דבר גם לא נכנסנו טוב למשחק. קשה לחזור מפיגור מול קבוצות כאלו. הם נכנסו למשחק הרבה יותר טוב מאיתנו, אף אחד לא חשב שהמשחק הזה חסר חשיבות וגם שוחחנו על זה הרבה השבוע, פשוט לא הצלחנו להתמודד עם הפיזיות והמהירות שלהם. הם קלעו היטב. 64 נקודות זו לא הפועל ירושלים, כשההתקפה שלנו לא טובה, כך גם ההגנה".

טוני גפני סיכם: "לא שיחקנו טוב בהתקפה, ואי אפשר לנצח ככה משחקים. ברבע השני הייתה לנו ירידת מתח. עכשיו ננסה לנצח במשחק החוץ שלנו, חייבים לעשות את הכי טוב כדי לפצות על ההפסד הזה. חפרנו לעצמנו בור ונצטרך למצוא דרך לצאת ממנו. באופן אישי, אחרי הפציעה הרגשתי טוב פיזית, חבל כמובן שחזרתי ולא השגנו ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully