וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש מחוזר בבני יהודה, סילבס: "לא נעשה משהו שיפגע בקבוצה"

14.1.2016 / 8:54

חלוצה של הפועל רעננה נמצא ברשימות של הכתומים, המאמן לא סיפק הצהרה חד משמעית שהוא לא ישוחרר. שחר הירש יצורף אחרי המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון, שוקר: "כל שחקן היה קופץ על הזדמנות כמו זו שהייתה לשבתאי"

one

הפועל רעננה עשתה את המוטל עליה אתמול (רביעי) באצטדיון נתניה הריק כשעברה את הכח עמידר רמת גן עם 0:3 קליל. ברק בדש הבקיע צמד, ויחד עם שער של אור אילוז, רעננה מסמנת לעצמה עוד וי רגע לפני שהיא פוגשת ביום ראשון באצטדיון בחיפה את מכבי חיפה.

כבר בשבוע הבא רעננה תתחזק עם צירופו של שחר הירש שיגיע לאחר המשחק בין שתי הקבוצות. החלוץ צפוי להגיע כמושאל עד לסיום העונה. פרט לכך, עדיין לא ברור כיצד הגעתו של השחקן תשפיע על מעמדו של ברק בדש, בו מעוניינת בני יהודה. כשחיים סילבס נשאל בסיום המשחק על הנושא והאם יש סיכוי שרעננה תוותר על השחקן, הוא לא סיפק הצהרה חד משמעית, וציין: "לא נעשה משהו שיפגע בהפועל רעננה".

ברק בדש שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
יפנה מקום להירש? ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק ביום ראשון, צפויים לחזור להרכב מספר שחקנים שלא שיחקו, דוגמת עדי נמני ובן בנימין שהיו מוצהבים ואוואנס קאנגווה ואריק ינקו שזכו למנוחה. הקשר שניר שוקר, שנכנס כמחליף, אמר בסיום: "עשינו את העבודה, וזה לא משנה כמה ניצחנו. העיקר שעברנו. ברור שנרצה קבוצה שנחשבת לפחות טובה בשלב הבא, אבל כל קבוצה שתבוא, נשחק מולה כמו שאנחנו יודעים".

על יובל שבתאי שחתם בהפועל באר שבע לעונה הבאה אמר שוקר: "הוא כאן עד סוף העונה. המטרות לא השתנו. מבחינתו אני שמח שהוא התקדם, כל שחקן היה קופץ על הזדמנות כזו. יש פה שדרוג כלכלי ומקצועי". על המעמד שלו בקבוצה הוסיף הקשר: "המעמד שלי יציב. מכבדים אותי. זו החלטה של המאמן אם אני עולה מהספסל או פותח. אני ממשיך לעשות את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully