וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי במבחן. גורם בהפועל תל אביב: "אם נחזור אחורה יהיה שינוי"

האדומים נשמו לרווחה אחרי הניצחון בפנדלים על נצרת עילית, אבל מעמדו של המאמן עדיין רחוק מלהיות יציב. שגיב יחזקאל: "אי אפשר להגיד שהתקופה הרעה מאחורינו". גורדנה ושכטר יחזרו?

one

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה אחרי המותחן אתמול (רביעי) נגד הפועל נצרת עילית בגביע המדינה; ניצחון בפנדלים אחרי 3:3 בתום 120 דקות. "אם היינו מפסידים הייתה נגמרת לנו העונה", אמר אחד השחקנים ושיקף את הדעה הרווחת במועדון. במתחם חודורוב הפנימו שהגעה לאירופה דרך הליגה תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית, וחולמים על חזרה לליגה האירופית דרך הגביע.

"הראנו היום הרבה אופי", אמר שגיב יחזקאל, שהמשיך להציג יכולת מצוינת וכבש צמד, "לא חשבתי שנגיע לפנדלים, הייתי בטוח שנצליח לנצח את המשחק הרבה לפני, אבל זה הכדורגל ואני שמח שהצלחנו לעבור שלב. אי אפשר להגיד שהתקופה הרעה מאחורינו. ניצחנו שני משחקים ברציפות בפעם הראשונה. ננסה לנצח את המשחק ביום שבת ומשם נמשיך הלאה".

על היכולת הטובה שלו בזמן האחרון ועל המינוי של גוטמן הוסיף החלוץ: "הרבה פעמים בכדורגל יש דברים שלא מסתדרים כמו שאתה רוצה או חושב. עברתי תהליך ולא שיחקתי בתחילת העונה, אבל אני חושב שלקחתי את זה למקום חיובי והמשכתי להשקיע באימונים. אני שמח שאני מצליח לתרום בשבוע האחרון לקבוצה. לא אנחנו קבענו את חלוקת הסמכויות בין גיא לאלי. אני עדיין לא יודע מה הסמכויות של כל אחד. אני לא מכיר את אלי גוטמן, הוא לא אימן אותי אף פעם, אבל בתור אוהד, לראות את אלי אצלנו זה כמו אגדה. אני בטוח שהוא יכול לתרום לנו הרבה ואני שמח שהוא הגיע להפועל".

שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
נמנעו מהדחה כואבת. שחקני הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

למרות שגיא לוי ממשיך לשחרר הצהרות אופטימיות על שיתוף הפעולה עם המנג'ר החדש, אלי גוטמן, נראה שהוא עדיין בתקופת מבחן ושכל הפסד בתקופה הקרובה עלול לעלות לו במשרתו. בהפועל תל אביב מודים שלוי ובעצם כל המערכת נמצאים בתקופת מבחן, כזו שיכולה תוך ימים להשתנות ולהביא את גוטמן לחזור לקווים ואת לוי לשלוח לביתו. "כל עוד נמשיך לנצח, גיא יישאר", אמר גורם בקבוצה. "אם נחזור אחורה ונציג את הכדורגל הרע שהצגנו עד היום, יהיו שינויים מידיים".

לעומת מעמדו של גיא לוי שעדיין לא התייצב, יש דבר אחד שאפשר לומר בוודאות: האדומים עדיין לא סיימו להתחזק בחלון העברות הנוכחי וצפויים שינויים נוספים בקבוצה. במועדון עדיין רוצים להתחזק בקשר וחלוץ זרים, אבל עומלים גם על החתמת ישראלים נוספים למועדון. אחת האופציות שהועלתה היא החזרתו של רועי גורדנה שגדל במועדון, אך הדברים תלויים בעיקר בהפועל באר שבע ובשאלה אם היא תסכים לשחררו.

בנוסף, בהפועל עדיין מפנטזים על חזרתו של עומר דמארי, אך הסיכויים לכך קלושים כרגע ולפיכך במועדון יש גורמים שמעריכים שגוטמן ירצה להחזיר את איתי שכטר שממעט לשחק במכבי חיפה. בכל מקרה, התוצאות האחרונות והעובדה שהקבוצה סוף סוף חזרה לכבוש, הורידו מעט את מפלס הלחץ במועדון ונראה שעכשיו האדומים לא ימהרו להחתים שחקנים בלי לבדוק לעומק את הכדאיות של צירופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully