וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בין מכבי חיפה לטואטחה. בניון עשוי למסור עדות במשטרה

14.1.2016 / 8:43

בחיפה חגגו העפלה ואת חזרת הקפטן, חומר הצילום בעקבות התקרית הועבר למשטרה. סטויקוביץ' ייעדר בשמינית הגמר. במועדון הודיעו למגן: ההצעות שקיבלנו לא רלוונטיות. אופיר מזרחי עדיין בתוכניות. צפו בתקרית בין בניון לאוהדים מהזווית של הקהל

יוסי ציפקיס

בווידאו: התקרית בין בניון לאוהד משתי זוויות: מהיציע וממצלמת האבטחה

לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, במכבי חיפה חששו מהפסד שידיח את הקבוצה ממפעל נוסף. מעבר להעפלה לשמינית הגמר, בחיפה מרוצים מהשיפור ביכולת במחזורים האחרונים ומקווים שהקבוצה תוכל להגיע העונה לאירופה. נשיא המועדון יעקב שחר שנחת אתמול בישראל אחרי נסיעת עסקים נכנס לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם. "זה היה משחק עם קצב טוב, יש עדיין מה לשפר, אבל בשורה התחתונה – עלינו שלב וזה מה שחשוב. הגיע לקהל לשמוח קצת אחרי תקופה ארוכה", אמרו.

נראה כי המשחק הזה יצר לא מעט מתח בנוגע לחלון ההעברות שיסתיים בעוד פחות משלושה שבועות. טאלב טואטחה שרוצה לעזוב את הקבוצה ולא חגג עם השחקנים בסיום מחזיק בהצעה מקבוצה אירופית, שתוגש למכבי חיפה רק אם זו תחליט לשחרר אותו. רוני לוי מתנגד למהלך כזה ונראה כי בחיפה ממתינים קודם כל להצעה רשמית בכתב לגבי המגן, אחרת יעמדו בדרכו.

השבוע פרסמנו כי חיפה רוצה עוד מגן שמאלי גם ללא קשר לטואטחה, משום שסאן מנחם יעבור כנראה ניתוח בקע שישבית אותו לתקופה מסוימת. שחר הירש שנכנס כמחליף אמור לסכם ברעננה בשבוע הבא, אם כי במידה ויחליט להישאר לוי יהיה מוכן לקבל אותו חזרה לסגל. המאמן רוצה את אופיר מזרחי שלא משוחרר כרגע או את עדן בן בסט, שלגביו נקבעה שיחה שתיערך בסוף השבוע במטרה לבחון האם העלויות בכלל מאפשרות לקדם את העסקה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל). יוסי ציפקיס
"אם הייתי מבצע תנועה כזאת, היו עושים מזה סיפור גדול ומרחיקים אותי לשנה או שנתיים". יוסי בניון/יוסי ציפקיס

אגב, לא כולם במכבי חיפה חושבים שלוי זקוק לחיזוק. חלק מאנשי המועדון סבורים שנטע לביא ועטאא ג'אבר, שהרשימו גם אתמול, צריכים להמשיך בהרכב עד סוף העונה כדי להכשיר את הקרקע לשנים הבאות, אבל לוי עצמו חושב על קשר אחורי נוסף שיוכל להגביר את התחרות. גם דקל קינן מרשים אמוד את הצוות המקצועי. בשני המשחקים האחרונים מנע הבלם מספר שערים בעזרת מיקום נכון ונראה שימשיך גם בעונה הבאה. ולדימיר סטויקוביץ' ספג צהוב חמישי בזמן מתאים מבחינתו, כשעוד לפני המשחק הוחלט שייצא לניתוח במיניסקוס לאחר המשחק מול רעננה, בעקבותיו ייעדר שלושה שבועות. את המשחק מול קריית שמונה הוא אמור היה להחמיץ בכל מקרה, אלא שכעת מתברר כי יחמיץ גם את שמינית גמר הגביע. אייל משומר מבוקש גם בבני יהודה.

יוסי בניון המשיך ביכולת הטובה שלו מהמחזורים האחרונים. על העידוד שספג מרוב הקהל בסיום העיבה תקרית חמורה, לפיה נקלט במצלמות האבטחה אוהד שמבצע "תנועת שיסוף", שתיבדק על ידי המשטרה. ייתכן ובניון יגיע למתן עדות בעניין הזה. אתמול הוא שוחח עם נציגי האבטחה באיצטדיון, שהבהירו לו כי מדובר לכאורה בעבירה פלילית והסרטון כבר הועבר לנציגי המשטרה. "אם הייתי מבצע תנועה כזאת, היו עושים מזה סיפור גדול ומרחיקים אותי לשנה או שנתיים", אמר בניון אתמול. "רוב הקהל תמיד תמך ועודד. זאת אשמת מי שנתן במה לאותם אוהדים. האנשים האלה מחפשים שידברו עליהם, מבחינתי הם אוויר". על היכולת שלו אמר: "אני משחק ארבעה משחקים בהרכב. מרגיש טוב. הבקעתי מול מכבי תל אביב והפסדנו, אז מבחינתי לא עשיתי כלום. רוני לוי? מהרגע הראשון היו לי יחסים טובים איתו. ברגע שהייתה לנו שיחה הכל נגמר. אני מעריך מאוד את רוני. מגיע לו כל הקרדיט. אני שמח להחזיר לו".

בניון התבקש להתייחס גם לעתידו במועדון בעונה הבאה: "אני לא רוצה לומר משהו שיגרום לאנשים כאלה ואחרים לכל מיני מחשבות. אני רוצה ליהנות כרגע. אני פחות או יותר יודע מה אני רוצה. בינתיים אני רוצה להנות, לתרום ולנצח משחקים". על טאלב טואטחה שלא חגג עם השחקנים ורוצה לעזוב אמר: "הרבה שחקנים נכנסים ישר לחדר ההלבשה. טאלב שחקן חשוב, כולנו אוהבים אותו. גם במשחק שעבר הוא היה מצוין. הוא המגן השמאלי הכי טוב בארץ, כמה דרגות מעל כולם. כולנו אוהבים אותו, לא יודע מה יהיה איתו הלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully