וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מתוסכל: "היה פה קטע מנטלי, זה מסבך אותנו מאוד"

13.1.2016 / 23:42

מאמן ירושלים ניסה להסביר את ההפסד לגראן קנאריה, שהקשה עליו ביורוקאפ: "הכדור לא נכנס ואני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. אם היינו יודעים שכך יהיה, היינו מביאים עוד שחקן"

ברני ארדוב

סיכוייה של הפועל ירושלים שלב ביורוקאפ פחתו הערב (רביעי) משמעותית, לאחר שהאלופה הישראלית הפסידה בביתה 75:64 לגראן קנאריה וצנחה למאזן 2:0. הפסד בשבוע הבא לשטרסבורג עלול לחרוץ את גורל האדומים. בקבוצה ילחצו על ג'וש דאנקן לשחק במשחק הבא, ובמועדון היו שסברו כי הפורוורד האמריקאי שישב הערב על אזרחי יכול היה לשחק.

"לקחו לנו המון אנרגיות לשמור ולהיות מרוכזים בריבאונד", הודה דני פרנקו. "אנחנו עם סגל בעייתי. מאוד ניסינו להיות מרוכזים, היה לנו מאוד קשה, היינו בעיקר קצת מבולבלים בהגנה. הם קבוצה טובה וידעו להעניש אותנו, מה שפגע בנו זה היה השלשות של אלברט אוליבר. לא הצלחנו למצוא את הקצב שלנו. החטאנו המון זריקות פתוחות, טובות וקלות. פשוט לא נכנס לנו הכדור ואני לא יכול לבוא בטענות על זה לאף אחד. לא היינו מספיק אגרסיבים וזה לא קשור לכדורסל, היה פה איזה קטע מנטלי היום, לא היינו מספיק אגרסיבים כמו שאנחנו רגילים להיות. זה מסבך אותנו בבית. זה מאוד חבל, אבל נצטרך לשים את המשחק הזה מאחורינו".

על מצוקת הגבוהים שלו פרנקו: "אם היינו יודעים על זה לפני הדד ליין, אז היינו מנסים להביא עוד מישהו רק כדי להביא. היה פה איזה צירוף מקרים של לוחות זמנים, לא ידענו שזאת תהיה הסיטואציה".

הפנים אומרות הכל. סמית'/ברני ארדוב

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully