וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מלזיה עשויה להיענש בשלילת אירוח תחרויות עתידיות

13.1.2016 / 23:01

באיגוד העולמי פרסמו את הסנקציות האפשריות בעקבות אי הכנסת הגולשים הישראלים לתחרות. הובהר עוד כי אין למנוע עוד ממדינות להיות מיוצגות באמצעות הדגל או ההמנון

גילי אמיר יו"ר איגוד השייט. יוסי ציפקיס
האיגוד פועל בנושא. אמיר/יוסי ציפקיס

היעדרותם של הגולשים הישראלים מאליפות העולם לנוער שנערכה לפני שבועיים במלזיה ממשיכה להעסיק את איגוד השייט העולמי, שהודיע היום (רביעי) על מספר סנקציות אפשריות שייבחנו נגד מלזיה, שלא הוציאה ויזות ליואב עומר ולנוי דריהן שהיו אמורים להשתתף בתחרות.

בין האפשרויות שעומדות על הפרק הן שלילה ממלזיה לארח תחרויות שייט עתידיות כשגם האפשרות לבטל את חברותה של המדינה באיגוד העולמי נבחנת. אפשרות נוספת היא למנוע את מינוים של שופטים ממלזיה לתחרויות בינלאומיות.

על פי הממצאים של האיגוד, איגוד השייט הישראלי החל בתהליך הבקשה להנפקת ויזה כבר ב-25 במרץ באמצעות האיגוד העולמי. שלושה חודשים לאחר מכן ביקשו באיגוד לדעת היכן עומדים הדברים וכך קרה גם חודשיים לאחר מכן. למרות זאת, במלזיה עדכנו את הישראלים כי אם ירצו להתחרות, הרי שעליהם לעשות זאת תחת דגל ה-ISAF, וכי לא יוכלו להניף את דגלי ישראל או לנגן את ההמנון במהלך התחרות.

כחלק מהמסקנות שהתקבלו, הוציא האיגוד העולמי נוסח מוסכם שמבהיר כי על כל המדינות המארחות תחרויות לנקוט בשוויון כלפי המדינות המשתתפות ואין למנוע מהן להשתתף בתחרויות. הובהר עוד כי אין למנוע מהמדינות להיות מיוצגות באמצעות הדגל ואין לאסור על השמעת ההמנונים. בכל מקרה, צוין גם בנושא האבטחה כי האחריות על הנושא חלה על המדינה המארחת, ואותה מדינה אינה חייבת לקבל אנשי אבטחה ממדינות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully