וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "עשו לעברי תנועת שיסוף". סטויקוביץ' ייצא לניתוח אחרי רעננה

צפו בסרטון האבטחה: על החגיגה של מכבי חיפה העיבה תנועות איום של אחד האוהדים כלפי בניון, שזכה לתשואות מהקהל. המועדון הגיב: "עשבים שוטים, הגיע הזמן שגם הקהל יגנה אותם". סטויקוביץ' ייעדר כשלושה שבועות. טואטחה רוצה לעזוב וכרגע לא משוחרר

יוסי ציפקיס

בווידאו: צילומי האבטחה ובהם תנועת השחיטה שבוצעה לעבר יוסי בניון

מכבי חיפה הצילה לעצמה את העונה הערב (רביעי), כשניצחה בביתה 1:2 את בית"ר ירושלים ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה. הירושלמים עלו ראשונים ליתרון בזכות שער של לידור כהן, אבל יוסי בניון (16) ואיסמעיל ריאן (23) השלימו מהפך. טאלב טואטחה ודקל קינן עוד הספיקו להציל מקו השער, ולרוני לוי יש על מה להילחם בהמשך העונה.

החתומים על המהפך. איסמעיל ריאן לצד יוסי בניון/יוסי ציפקיס

חלקו הגדול של הקהל הירוק הריע בסיום לקפטן בניון, שכבש את השער הראשון והמשיך ביכולת הטובה מהתקופה האחרונה, אבל תנועות איום מצד אחד האוהדים בכל זאת הקפיצה את השחקן הוותיק שניגש כדי להגיב ונעצר על ידי חבריו. "עשו לעברי תנועת שיסוף", הסביר בניון לאחר מכן. "רוב הקהל מדהים ותומך, רק יש שניים-שלושה מוכרים שהם מקללים ועושים תנועות כאלה", אמר בניון. "זה התפקיד של המועדון לטפל בהם".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אנחנו רוצים לגנות אירוע שבו שלושה אוהדים, ולפחות שניים שיש לנו תמונות שלהם, ביצעו תנועת שחיטה כלפי הקפטן. המועדון ורשויות החוק יטפלו בהם. אלה עשבים שוטים, הגיע הזמן שגם הקהל יגנה אותם".

טאלב טואטחה רוצה לעזוב וכרגע לא משוחרר. המגן השמאלי לא נשאר לחגוג עם השחקנים וירד לחדר ההלבשה בעקבות הבוז שספג מהאוהדים במהלך המשחק.

השוער ולדימיר סטויקוביץ' ספג צהוב בדקה ה-88 שהיה החמישי שלו העונה, ולכן הוא ייעדר מהמשחק מול עירוני קרית שמונה בעוד כשבוע וחצי. בכל מקרה, בחיפה החליטו לנצל את ההזדמנות ולאפשר לשוער לעבור ניתוח ארתרוסקופיה, בעקבותיו ייעדר כשלושה שבועות אחרי המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל). יוסי ציפקיס
הרוב עודד, אבל שלושה אוהדים הוציאו את הקפטן משלוותו. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, טען בסיום: "גם אם לא היינו עוברים, זה לא היה סוגר לנו את העונה. יש לנו הרבה מטרות העונה, בין היתר לשלב צעירים, להשיג תוצאות טובות עם יכולת ולהגיע לפלייאוף העליון. המשחקים בין בית"ר למכבי חיפה תמיד מעניינים ואטרקטיביים. זו קבוצה מאוד מסוכנת. היה לנו משחק טוב, כל הכבוד לשחקנים".

על עתידו הלא ברור של טואטחה, אמר המאמן: "לא יודע איזו הצעה יש לו. צריך לבחון כל הצעה לגופה. לכל שחקן יש הרגשות ותחושות, אחד שמח ואחד עצבני".

על שחר הירש אמר: "יכול להיות שהוא יישאר ואולי נחליט שייצא להשאלה. כרגע הוא במכבי חיפה ועד שיהיה בסטטוס אחר הוא ייתן את הכול".

יוסי בניון התייחס למשחק ואמר: "אנחנו רוצים עכשיו להיצמד למקומות 3-4 בליגה. מבחינה אישית, אני מרגיש שאני משתפר במשחקים האחרונים. זה כיף להבקיע, אבל מבחינתי הניצחון זה הדבר הכי חשוב".

סלובודאן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים, אמר: "במחצית השנייה היינו יותר טובים, אבל זה לא הספיק. שיחקנו טוב במחצית שנייה, המשחק היה מהיר וטוב, אבל בגביע יש מנצח אחד ואני עצוב בגלל זה. כולם ראו שיש בבית"ר קבוצה טובה עם שחקנים צעירים שרצים קדימה. אנחנו רוצים לשחק כדורגל חיובי כל הזמן ואני מקווה שמיום שני נראה את זה גם בליגה. אנחנו רוצים להיות יותר טובים, להגיע לפלייאוף וללכת כמה שיותר רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully