וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "לא חיפשנו לשחק יפה, מה שעניין אותנו זה לעלות שלב"

13.1.2016 / 21:48

מאמן הפועל רעננה שמר על פאסון אחרי הניצחון הקליל בגביע. על יובל שבתאי שחתם בבאר שבע: "זה לא אידיאלי שזה קורה בקבוצה. מחמיא לנו שרעננה הקטנה מעניינת הרבה קבוצות"

הפועל רעננה טיילה הערב (רביעי) לשמינית גמר הגביע אחרי 0:3 קליל על הכח עמידר רמת גן. צמד של ברק בדש ועוד שער של אור אילוז סידרו לסילבס העפלה חלקה לשלב הבא.

חיים סילבס אמר לאחר המשחק: "מה שעניין אותנו מלכתחילה זה לעבור שלב. לא חיפשנו לשחק יפה, אלא להיות תכליתיים. השער הראשון עזר לנו קצת. עלינו שלב, הולכים קדימה, אין פצועים ומורחקים. השלב הבא שלי זה מכבי חיפה בליגה. השחקנים קיבלו תדרוך והכנה ליום ראשון. נקווה שנצליח מולם. מי שיגיע בגביע, יתקבל בברכה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
ניצחון קליל בגביע. חיים סילבס/קובי אליהו

על יובל שבתאי שחתם בבאר שבע אמר המאמן: "אף אחד לא אוהב שהסדר מתערער לך באמצע השנה. זה לא אידיאלי שזה קורה בקבוצה. זה מסיט את תשומת הלב. היה חשוב לי לתת אמירה שהמטרה שלנו זה המשחק, כל מה שמעבר זה בסדר, אבל המטרה שלנו זו ההצלחה של הפועל רעננה. מי שיהיה מוכן למשחקים יהיה בסגל, ומי שלא לא. אני לא יכול להיכנס לעניינים החוזיים. כל עוד שבתאי בהפועל רעננה עד לסוף העונה, וכשהוא יהיה מוכן למשחקים נשתמש בו".

על המשך חלון ההעברות הוסיף סילבס: "רעננה זו לא אופרת סבון. תראו נגיעות קטנות. זה תלוי מה יקרה בשבועיים הקרובים. אנחנו רוצים את שחר הירש, אנחנו מחכים שיסתיים המשחק מול מכבי חיפה כדי שהוא יצטרף. אם נצטרך עוד משהו, נוסיף, אבל אני שלם עם הקבוצה הזו כדי ללכת עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully