וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השוער חביב אוחיון ייצא להתאמן בווטפורד

13.1.2016 / 22:00

הקבוצה מהמקום התשיעי בליגה האנגלית ביקשה ממכבי תל אביב לשחרר את השוער הצעיר לשלושה ימים, הצהובים השיבו בחיוב. בוס צפוי לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו בליגה מול רמת השרון בגביע (חמישי, 21:00, 5+ לייב)

חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב. מגד גוזני
יוצא לאנגליה. אוחיון/מגד גוזני

מכבי תל אביב נענתה לבקשתה של ווטפורד, הנמצאת במקום התשיעי בליגה האנגלית הבכירה, ותאפשר לשוער הצעיר, חביב אוחיון, לצאת לשלושה ימי אימונים בקבוצה. "מדובר בשוער צעיר ומבטיח, כך שחוויה מסוג זה הינה מצוינת עבור ההתפתחות שלו", אמר המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף. אוחיון כזכור, האריך לאחרונה חוזה בחמש שנים נוספות.

בקבוצה יחסרו את יובל שפונגין ואלי דסה הפצועים במשחק הגביע מול רמת השרון ביום חמישי (21:00, 5+ לייב), כאשר המאמן פטר בוס לא תרגל היום הרכב לקראת המשחק אך הצפי ששחקנים שלא קיבלו יותר מדי דקות לאחרונה, דוגמת דור פרץ, אבי ריקן ושלומי אזולאי יקבלו דקות.

הרכב משוער מכבי תל אביב: פררדראג ראיקוביץ', איתן טיבי, טל בן חיים, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, דור פרץ (נוסא אייגיבור), שלומי אזולאי, אבי ריקן, טל בן חיים, ערן זהבי, דור מיכה(עדן בן בסט).

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, חוגג. ברני ארדוב
לא תרגל הרכב. בוס/ברני ארדוב

בהפועל ניר רמת השרון השלימו את ההכנות למפגש המסקרן מול האלופה מכבי תל אביב. ליאור זדה יחסר במשחק הזה את עידו דוידוב ורובי דבורה שייעדרו בשל הרחקות. בשל ההיעדרות זדה מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה שחקני התקפה או עם שני שחקנים בחוד וארבעה קשרים.

יוסי שבחון ששיחק לא מעט במעמדים האלה אמר לקראת המשחק: "אחרי המון שנים בלאומית ברור שמשחקים כאלה מרגשים. אנחנו לא חושבים על אפשרות של תבוסה או משהו כזה ונקווה שהחוויה תהיה חיובית עבורנו".

הרכב משוער רמת השרון: גולן אלקסלסי, גיא משפתי, מור צור, ניקולס אלסק, קובי מוסא, עומר צלישר, יוסי שבחון, בן בן יאיר, ירדן שגיב, לירן קצב, אמקה אוזור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל ניר רמת השרון, יוסי שבחון. קובי אליהו
אופטימי. יוסי שבחון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully