וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מינוי המאמן החדש נדחה, ההחלטה בשבוע הבא

13.1.2016 / 20:55

בתום סבב שיחות שהתקיים במועדון, עלתה אפשרות לפיה גיא צרפתי יעמוד על הקווים גם במשחק נגד בני יהודה, שאחריו יוחלט מי יהיה המאמן. יובל נעים, איתו התקיימה פגישה, ואלי כהן, נותרו המועמדים המובילים

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה לסקציה נס ציונה בגביע

בתום סבב שיחות שנערכו הערב (רביעי) במכבי נתניה, הוחלט לדחות בינתיים את מינוי המאמן החדש. כרגע מסתמן כי המאמן הבא ימונה רק ביום ראשון, מה שמעמיד אפשרות לפיה גיא צפרתי ימשיך כמאמן זמני גם במשחק הקרוב נגד בני יהודה ביום שבת. בנתניה סיפרו הערב כי ביום ראשון אמורה להתקיים ההחלטה סופית בנושט, כששני המועמדים המובילים הם יובל נעים, איתו התקיימה היום פגישה, שדורש חוזה לעונה וחצי הבתאם לחוזהו בהפועל אשקלון, וכן אלי כהן, שעימו נערכה כבר שיחה ראשונית, אך פגישה מסוגר תתקים מאוחר יותר.

"בסופו של דבר יהיה מאמן למכבי נתניה, אסור לקבל החלטה פזיזה, עתיד המועודן תלוי לאר מעט בהחלטה הזאת, וכמובן ישנם הבטים כלכליים שצרירים לפוטור", אמרו בנתניה.

מכבי נתניה הודחה אתמול מגביע המדינה לאחר הפסד מאכזב לסקציה נס ציונה מליגה א', כשאוהדים של הקבוצה המתינו ליו"ר דורון אוסידון וקיללו אותו. גם ערן לוי גער בשחקנים על ההפסד ואמר להם שלא יתן להם להרוס את מה שנבנה בשנתיים האחרונות בקבוצה.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
דורש חוזה דומה לזו שיש לו בהפועל אשקלון. נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully