וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו ג'קסון יאמן את קליבלנד, לורנס פיליפס מת בתאו בבית הכלא

13.1.2016 / 20:27

מתאם ההתקפה של סינסינטי עובר ליריבה מאוהיו ויחזור לתפקיד המאמן הראשי בפעם השנייה בקריירה, אחרי שעבד באוקלנד ב-2011. שחקן העבר, שהואשם ברצח, נמצא מת והחשד הוא שהתאבד

יו ג'קסון מאמן פוטבול. AP
חוזר לתפקיד המאמן הראשי. ג'קסון/AP

קליבלנד מצאה לעצמה מאמן חדש. יו ג'קסון, שבשתי העונות האחרונות שימש כמתאם ההתקפה של היריבה למדינה, סינסינטי בנגאלס, חוזר לעבוד כמאמן ראשי ויחליף את מייק פטין, שפוטר עם סיומה של עוד עונה מאכזבת של הבראונס.

ג'קסון בן ה-50 שימש כמאמן ראשי רק פעם אחת בקריירה, כאשר בעונת 2011 הוביל את אוקלנד ריידרס למאזן 8:8 ולמקום השלישי ב-AFC מערב. בסיומה של אותה עונה, הוא פוטר, לאחר שהקבוצה פתחה את השנה עם מאזן 4:7, אך נותרה מחוץ לפלייאוף אחרי סיומת רעה.

ג'ימי האסלם, הבעלים של קליבלנד, שממנה מאמן שישי מאז 2008, לא הגיע לפגישת הבעלים של קבוצות הליגה שנערכה אמש ביוסטון ובמקום, נשאר בקליבלנד על מנת לסגור את העניינים מול ג'קסון, שהיה מבוקש גם על ידי הג'איינטס והניינרס.

* לורנס פיליפס, שנבחר שישי בדראפט 1996 אך לא הפסיק להסתבך לאורך הקריירה הקצרה שלו, נמצא הערב מת בתא המאסר שלו בגיל 40, ובארצות הברית טוענים כי מדובר בהתאבדות.

הרץ האחורי שהחל את הקריירה בסט. לואיס ושיחק גם במיאמי וסן פרנסיסקו, נפלט מהליגה ב-1999. לאחר מכן החל לטפח את התיק הפלילי שלו, ולבסוף נשלח לכלא ל-25 שנה לאחר שלל אישומים, בין היתר תקיפת חברתו לחיים. באפריל 2015 נחשד כי רצח את חברו לתא המאסר, בספטמבר כבר הפך לאשם, ונגזר עליו מאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully