וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים נפגש עם ראשי מכבי נתניה, דורש חוזה לעונה וחצי

13.1.2016 / 17:00

למאמן חוזה לעונה וחצי באשקלון והוא דורש מנועלת הטבלה תנאים דומים. בהמשך תיערך פגישה גם עם המועמד הנוסף, אלי כהן. הדירקטוריון ייכנס ישיבה בה יוחלט על זהות המאמן הבא

one

אחרי שהנהלת הפועל אשקלון אישרה למכבי נתניה להיכנס למשא ומתן עם המאמן יובל נעים, הצדדים נפגשו היום (רביעי) במטרה לסגור את את נושא המינוי. בפגישה שנערכה בין המעורבים, דרש נעים חוזה לעונה וחצי. "ליובל יש חוזה גם לעונה הבאה באשקלון, וזה לגיטימי. נכנס ישיבת דירקטוריון, נצביע ונחשוב מה עושים", אמרו בנתניה.

העלויות של נעים בשלב זה יקרות יותר מאשר המועמד אלי כהן, עימו שוחח הבוקר דורון אוסידון, ובהמשך גם תיערך פגישה ביניהם. יחד עם זאת, נראה כי הפניה לאשקלון לא נעשתה לחינם, ובמועדון רוצים מאוד את מי שכבר הוזכר מספר פעמים בעבר כמועמד רציני לתפקיד. דירקטוריון המועדון, בו חברים גם יוסי דורון, עודד מכנס וקובי בלדב, יתכנס בזמן הקרוב ואז תתקבל החלטה סופית על זהות המאמן הבא ועל זה שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב.
יש לציין כי לא מעט עניינים כספיים לא פשוטים מעורבים בנושא, והדירקטוריון רוצה לברר האם ניתן לסגור את העסקה עם נעים.

כזכור, מוקדם יותר נכחו מספר אוהדים באימון, הבעירו אש סמוך למגרש האימונים ואף שוחחו עם השחקנים. "המצב כאן קשה, קשה מאוד. צריך לעבוד קשה מאוד כדי שנתניה תוכל לעלות חזרה על דרך המלך ולהישאר בליגה", אמרו בקבוצה.

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. ניב אהרונסון
המינוי בדרך. אוסידון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully