וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אנטמן יחזור לשער, נמשכים המאמצים לצירוף דובב גבאי

13.1.2016 / 8:59

האדומים מהכרמל מאוד רוצים את החלוץ ויסכימו להיפרד מחנן ממן אם בית"ר ירושלים תדרוש זאת כתנאי לעסקה. מחמאות לאלי אלבז אחרי הניצחון על יפו בגביע, אנטמן יפתח בקרית שמונה

one

בהפועל חיפה חגגו את ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי הניצחון אמש (שלישי) 1:3 על מכבי קביליו יפו מליגה א'. בקבוצה היו מרוצים מכך שהם לא עלו לכותרות בעקבות הפסד סנסציוני, למרות פיגור 1:0 במחצית הראשונה. המאמן מאיר בן מרגי זעם על השחקנים אחרי 45 הדקות הראשונות בהם הם הציגו יכולת חלשה וצעק עליהם בחדר ההלבשה: "בושה איך שאנחנו נראים, תתעוררו". במחצית השנייה האדומים אכן הציגו יכולת משופרת וביצעו מהפך קליל.

בחיפה מאוד מרוצים מהמומנטום החיובי, שכולל כבר שבעה משחקים בכל המסגרות ללא הפסד. ביום שבת הקבוצה תצא למשחק חוץ בקרית שמונה ואחד מהשחקנים אמר: "המשחק הזה יראה לאן פנינו מועדות. ניצחון ונהיה הרבה יותר קרובים למקום של הפלייאוף העליון מאשר לקו האדום. אבל הפסד יראה לנו שככל הנראה אנחנו במאבקי ההישרדות באופן רציני ביותר".

השוער הצ'כי פז'מיסל קובארז' ספג מכה חזקה ברגלו והוחלף בדקה ה-50, אבל ניב אנטמן בכל מקרה היה אמור לפתוח במשחק ביום שבת. חנן ממן ואלי אלבז ממשיכים לקצור מחמאות על יכולתם בתקופה האחרונה. אגב, ממן הוזכר לאחרונה כמועמד לחזור לבית"ר ירושלים במדיה הוא שיחק בשנה שעברה. בחיפה מעוניינים מאוד בדובב גבאי וכדי להנחית אותו בקבוצה יהיו מוכנים להיפרד מ-ממן אם בית"ר תציב זאת כתנאי לעסקה.

שחקני הפועל חיפה, מיקי יאזו, אלי אלבז. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לגלות יכולת טובה. אלבז/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully