וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי נזף בשחקני קרית שמונה, שחקן: "הוא כועס ובצדק"

13.1.2016 / 8:27

הבעלים של קרית שמונה העביר ביקורת על צורת המשחק של שחקניו אחרי ההדחה, השחקנים הבינו ללבו: "לא שיחקנו כדורגל". בראון: "כל שחקן רוצה להתקדם". בקבוצה גיששו אצל בלמים ישראלים

one

איזי שרצקי זעם אחרי ההדחה מגביע המדינה עם הפסד 2:0 למכבי פתח תקוה. הבעלים של קרית שמונה זעם על צורת המשחק של שחקניו, נכנס לחדר ההלבשה והביע את כעסו בפני השחקנים. "למה לא שיחקתם כדורגל?", תהה שרצקי. "לא יכול להיות שכל המשחק אתם משחקים רק על קרוסים לרחבה שלהם כשמדובר בקבוצה עם הגנה כל כך גבוהה". בקרב השחקנים שרר שקט מוחלט. רבים מהשחקנים הסכימו עם רוח דבריו של שרצקי. "אנחנו מתקשים תמיד מול קבוצות שיודעות לעמוד נכון מבחינה טקטית", הוסיף אחד השחקנים. "במשחקים כאלה אנחנו מתקשים לעשות מהלכים של כדורגל".

"איזי כועס ובצדק", אמר שחקן נוסף. "חטפנו גולים בקלות ולא הגענו ליותר מדי מצבים. חשבנו שהמשחק הזה יוכל להפוך את העונה שלנו, אבל לצערנו עפנו כבר בשלב הראשון בגביע. עכשיו אנחנו חייבים לעלות לפלייאוף העליון כדי להציל את העונה".

שחקני עירוני קרית שמונה, חן דילמוני (6), נאור עבודי (20), דין מימוני. ברני ארדוב
שרצקי זעם. שחקני קרית שמונה/ברני ארדוב

וובה בראון אמר: "אנחנו רוצים לתקן ולא מצליחים. עושים שני משחקים טובים ועושים צעד אחד אחורה. אז אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה. הדברים לא הלכו במשחק הזה. אין לנו תירוצים ואנחנו צריכים להתרכז במשחק מול הפועל חיפה. כל שנה אנחנו מתחילים ככה אם אתם זוכרים, מתחילים לא טוב ומתחברים בהמשך, אני מאמין בקבוצה ובשחקנים ונצא לדרך חדשה. אני לא יכול להצביע על משהו ספציפי שהוא הבעיה. איזי יודע מה הוא הביא כשהוא הביא שחקני חיזוק. אנחנו לא חושבים בכלל על אי עלייה לפלייאוף העליון. המועדון דורש מאיתנו לעלות לפלייאוף העליון, אנחנו חד משמעית שווים פלייאוף את זה".

על העובדה שהוא לא משוחרר אמר בראון ולשאלה אם הוא לא רוצה להתקדם אמר בראון: "ברור שכל ילד חולם להתקדם, אבל אני בקרית שמונה ואיזי החליט שאני נשאר עד סוף העונה. זה מה שיהיה".

בקבוצה ממשיכים להתלבט מי מבין ששת הזרים ישוחרר או יושאל. אחת האופציות היא לשחרר את לואיס גוטיירס ולהשאיר את שלושת הזרים שחתמו בחלון ההעברות הנוכחי, כשבקרית שמונה כבר החלו לגשש אצל כמה בלמים ישראלים. בשלב זה לא הפכו הדיבורים למשא ומתן של ממש ובקבוצה ממשיכים לחפש אחר בלם ישראלי. אם גוטיירס יישאר בקבוצה צפויים להשאיל את מאוריסיו או את רוקאס סטאנליביצ'יוס לקבוצה אחרת עד העונה הבאה.

גיא חיימוב עדיין בספק למשחק מול הפועל חיפה ורק בסמוך למשחק יוחלט אם הוא יוכל לעמוד לרשותו של סלאח חסארמה. בכל מקרה נראה שלמשחק בעוד שבוע וחצי חיימוב יהיה כשיר.

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה עלתה לשמינית גמר הגביע עם 0:2 על קרית שמונה

לכתבה המלאה
וובה בראון, עירוני קרית שמונה, מול ג'ו מונונגה, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"כל שחקן רוצה להתקדם". בראון מול מונונגה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully