וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שבר בכף רגלו של גיא מלמד, שייעדר כחודש

13.1.2016 / 18:42

החלוץ נפצע בניצחון 0:2 על קרית שמונה בגביע, ויחמיץ את השבועות הקרובים. ראדה פריצה יערוך אימון בכורה ועשוי להיכלל בסגל למשחק מול באר שבע בשבת: "הוא בדיוק מה שרצינו וחיפשנו"

one

שביעות רצון במכבי פתח תקוה אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה שסידר לה מקום בשמינית גמר גביע המדינה. החדשות הפחות נעימות היא פציעתו של גיא מלמד, שספג מכה בכף רגלו במהלך המשחק. הערב התברר כי החלוץ סובל משבר בכף רגלו, וייעדר כחודש מהמגרשים. גם עידן שמש פצוע, ולא ברור האם יוכל לשחק בשבת מול הפועל באר שבע.

כל זה מגיע לצד העובדה שהקבוצה הצליחה לשים את ידיה על השחקן שהיא כל כך רצתה, החלוץ ראדה פריצה שחתם על חוזה עד לסיום העונה. כבר היום יקיים השבדי את האימון הראשון שלו לצד חבריו החדשים, ואם יתברר שהוא נמצא בכושר, ייתכן והוא ישולב בסגל לשבת. "הוא בדיוק מה שרצינו ומה שחיפשנו, היה לנו הרבה מאוד מזל פה", אמרו במועדון אחרי ההחתמה של השבדי. "אין ספק שזה מהלך מבריק, ועכשיו צריך לקוות שהוא ייתן את הפירות".

בסיום המשחק אמש, עוד לפני שהתבררה חומרת הפציעה, אמר מלמד: "זו הרגשה נהדרת. עברנו משוכה קשה. אנחנו שמחים שניצחנו קבוצה כל כך חזקה בשלב כל כך מוקדם. המפעל הזה יכול לשדרג את העונה, במיוחד אם אתה לא רץ לאליפות, ויש לנו גם את גביע הטוטו. אנחנו מרוצים שאנחנו רלוונטיים בכל המפעלים".

על ההגעה של פריצה הוסיף מלמד: "אנחנו מקבלים כל מי שבא בחיוך ואהבה. נעשה הכול כדי שיהיה לו נוח להתאקלם. זה יוצר תחרות, אבל זו תחרות בריאה". לקראת צמד המפגשים הקרוב מול באר שבע ומכבי תל אביב הוסיף מלמד: "אנחנו בכושר הרבה יותר טוב מבסיבוב הראשון. הוכחנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים להתמודד גם עם הגדולות".

עדכון ראשון: 8:15

שחקן מכבי פתח תקוה, ראדה פריצה. ברני ארדוב
"ההחתמה שלו היא מהלך מבריק". פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully