וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שהר מרגיע, אוחיון וארבייטמן הופתעו מההרכב

13.1.2016 / 8:04

באר שבע מרוצה מההעפלה לשמינית הגמר, אך לא מהיכולת. ארבייטמן צפוי לקבל אישור לעזוב בקרוב. גם הבלם חשב שיפתח. גורם על עסקת שבתאי: "הכעס לא מובן. התרענו שנחתימו לעונה הבאה"

one

לא כך ציפו בהפועל באר שבע להעפיל לשלב הבא בגביע המדינה, אם כי במועדון בהחלט מתנחמים ב-0:1 אמש על קרית גת. "הפסד לקרית גת, והיינו בבעיה גדולה. אי אפשר להיות מחוץ לשני מפעלים חשוב בשלב כזה של העונה. לא חשבנו שיהיה קשה כל כך", אמר אחד השחקנים אתמול (שלישי). השחקנים הופתעו לאחר שראו כי מתן אוחיון ושלומי ארבייטמן לא הופיעו על הלוח שעליו סימן בכר את ההרכב הפותח. "בכר כנראה מנסה להראות לשלומי את הדרך החוצה, אחרי המשחק הזה אין ספק בזה", אמר אחד השחקנים. אוחיון נחשב למחליפם של הבלמים והמגנים ובשלב זה לא מתכוון לעזוב. באר שבע תנסה לסכם בימים הקרובים עם קשר אחורי זר ובכך למלא אתמכסת הזרים שלה. במועדון מחכים לנשיא לודוגורץ לו הוגשה הצעה רשמית על הקשר המדגסקרי אניסה, שנחשב לשחקן יקר מאוד.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
מראים לו את הדרך החוצה? ארבייטמן/ברני ארדוב

במועדון לא מבינים את הכעס של אנשי רעננה בעקבות הסיכום עם יובל שבתאי לעונה הבאה. "לא מובן למה בהפועל רעננה כועסים, הרי התרענו בפניהם במכתב רשמי שנחתים את יובל שבתאי רק לעונה הבאה ולא לעונה הנוכחית. ברגע שהם ראו את המכתב הם היו צריכים להבין כמה אנחנו רציניים", אמרו במועדון והוסיפו: "לרגע לא התכוונו להפר את התקנון ולנסות לצרף את השחקן לעונה הנוכחית, ואת זה התקנון מאפשר לנו לעשות". שבתאי חתם על חוזה לשתי עונות, 2016/17 ו-2017/18, וירוויח העלאה של יותר משליש ביחס לחוזה שלו ברעננה.

"כבשתי, נולדה לי בת השבוע, זאת שמחה כפולה. אני מקדיש את השער לבת שלי ולאשתי", אמר שהר. "לא היה קל, משחקי גביע אף פעם לא קלים. אי אפשר להיראות טוב בכל משחק. יכולנו לכבוש יותר, הכנסנו את קריית גת למשחק, אבל עברנו וזה מה שחשוב".

"קבוצה שרצה זה מבחינתי דבר טוב מאוד. אם אני עושה כאב ראש לבכר? כן, זה טוב. טוב לכל שחקן שיש תחרות. כל שחקן רוצה לשחק, גם אני וגם בוזגלו, המאמן יחליט. נהניתי, כיף לחזור ולכבוש, אני מקווה שהפציעה מאחורי", הוסיף החלוץ, "אנחנו שואפים לכל התארים, אבל לדבר עליהם זה עוד מוקדם. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, השמיים הם הגבול". לסיום נשאל החלוץ על מעמדו בקבוצה לאור הכוונה להחתים חלוץ. "זה שם אותי במקום של חוזה לשלוש שנים. אני מרוצה בבאר שבע. אם יבוא חלוץ הוא יתקבל בברכה. עברתי דברים יותר קשים בחיים".

מאור בוזגלו שמח מאוד כששמע בסיום שכל ארבעת האים למשפחת בוזגלו הגיעו לשלב שמינית הגמר. "יש לי הרגשה שחלק מאיתנו יפגשו בשלב הבא", אמר לשחקנים. היום יזכו השחקנים ליום חופש.

עוד באותו נושא

בכר: "גורש הציל שני כדורים גדולים, כבר ראיתי את הכדור ברשת"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. יוסי ציפקיס
שבוע מושלם. שהר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully