וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עדיין לא משחררת את אוהד קדוסי, עכו מעוניינת

13.1.2016 / 7:02

הכתומים הבהירו שאף אחד מהשחקנים כרגע לא משוחרר, אך היריבה מהתחתית עוקבת. ירצ'וק סיכם לשנתיים וחצי, בני יהודה תוכל להשתחרר מחוזהו בסוף השנה. בקבוצה מרוצים מההעפלה: "סוף סוף קצת מחייכים פה"

one

בני יהודה יכולה להיות מרוצה מהעובדה שהיא עצרה אתמול (שלישי) את רצף ההפסדים. הקבוצה של יוסי מזרחי שנקלעה לתקופה לא טובה וספגה שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות העפילה לשמינית גמר הגביע אחרי 1:2 על הפועל עכו בבלומפילד. פדרו גלבאן הוכיח בפעם המי יודע כמה שבמאני טיים הוא מספק את הסחורה אחרי שהבקיע צמד שהשלים מהפך בדרך לשלב הבא.

"השמיצו אותנו, אמרו שאנחנו לא קבוצה, אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים להרים את הראש אחרי הפסדים", אמרו במועדון. "הניצחון הזה יכול לתת לנו ביטחון. סוף סוף קצת מחייכים פה". ובכל זאת מה שהעיב על האווירה הטובה אלו הקללות שספגו משה דמאיו ויוסי מזרחי מחלק מהקהל. בכל מקרה, בקבוצה מקווים שהניצחון יוכל לסייע לשחקנים לצבור ביטחון לקראת מכבי נתניה בשבת.

שחקן בני יהודה אוהד קדוסי. ברני ארדוב
עכו גיששה. קדוסי/ברני ארדוב

במהלך היממה האחרונה עסקו בבני יהודה לא מעט ברכש, כאשר מי שכבר סיכם את תנאיו הוא הקשר האחורי האוקראיני דמיטרו ירצ'וק בן ה-21 שאמור להצטרף לאימונים. ירצ'וק כבר סיכם למעשה על חוזה לשנתיים וחצי, כאשר בני יהודה תוכל להשתחרר מהסיכום הזה בסוף השנה אם תחפוץ בכך. כפי שפרסמנו, במקביל הקבוצה פועלת להחתים את הקשר הקרואטי דינקו טרבוטיץ' בן ה-25 שמשחק בווידאוטון ההונגרית. בקבוצה מקווים מאוד שהשחקן, שמנהל מגעים עם קבוצה נוספת, יבחר בסופו של דבר להגיע לישראל ומאמינים כי הוא יוכל לשדרג משמעותית את הקבוצה.

בבני יהודה הבהירו שנכון לעכשיו אף אחד מהשחקנים לא משוחרר, וזה כולל גם את אוהד קדוסי שנמצא בקצה הרוטציה של יוסי מזרחי. במקרה שבו יצורף חלוץ, בבני יהודה ישקלו לשחררו, ומי שמעוניינת לקלוט אותו היא הפועל עכו שכבר גיששה בנושא, אבל הובהר לה שכרגע השחקן לא משוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully