וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הראמס חוזרים ללוס אנג'לס

13.1.2016 / 4:39

ראשי קבוצות הליגה העדיפו את ההצעה של הראמס על פני זו של הריידרס והצ'ארג'רס וקבעו: לוס אנג'לס ראמס חוזרת, לראשונה מאז הקבוצה עזבה לסנט לואיס ב-1995. לצ'ארג'רס יש שנה להחליט אם הם מצטרפים. במידה שיסרבו, האופציה תעבור לריידרס

ארון דונלד סנט לואיס ראמס. AP
להתראות סנט לואיס, שלום LA. הראמס חוזרים לעיר המלאכים/AP

גבירותיי ורבותיי, קבלו, מחדש, את לוס אנג'לס ראמס. לאחר שלל שמועות והערכות בחודשים האחרונים, התכנסו הלילה (בין שלישי לרביעי) ראשי קבוצות ה-NFL והצביעו על הצעות המעבר לעיר המלאכים של הראמס, הצ'ארג'רס והריידרס. התוצאה: ברוב מוחלט, של 30 בעד לעומת 2 נגד (צריך לפחות 24 קולות כדי לזכות), הראמס הוכרזו כאלה שיעברו החל מהעונה הקרובה מסנט לואיס ללוס אנג'לס, בה שיחקו בין 1946 ל-1995. הם ישחקו בשלוש השנים הקרובות באצטדיון זמני, עד שב-2019 ייכנסו לביתם החדש בפרבר של LA, אינגלווד, סמוך לשדה התעופה LAX, שם הבעלים סטן קרונקי מתכנן לבנות אצטדיון עלות של 1.86 מיליארד דולר.

הצ'ארג'רס, שמעוניינים לעזוב את סן דייגו, העמידו הצעה לעבור יחד עם הריידרס מאוקלנד לאצטדיון חדש שיוקם בעיר קרסון, גם היא פרבר של לוס אנג'לס. ההצעה הזו הפסידה אומנם לזו של הראמס, אולם הצ'ארג'רס קיבלו זכות ראשונים להחליט האם הם מצטרפים לראמס ועוברים יחד איתם לאינגלווד.

לצ'ארג'רס יש כעת שנה אחת בדיוק להחליט על המעבר האפשרי, כאשר בעבר כבר אמרו ראשי המועדון כי הם לא מעוניינים בשיתוף פעולה עם קרונקי והראמס. אם הם אכן יסרבו לעשות זאת ויבחרו בכל זאת להישאר בסן דייגו, האופציה הזו תעבור לריידרס, שכמו הראמס, גם הם שיחקו בלוס אנג'לס עד 1995 (אולם לתקופה קצרה יותר). בינתיים, גם הצ'ארג'רס וגם הריידרס יקבלו מהליגה 100 מיליון דולר אופציונלים על מנת לבחון מחדש מול סן דייגו ומול אוקלנד בהתאמה את האפשרות לבניית אצטדיון חדש, שישאיר את שתי הקבוצות הללו בערים שלהן.

הראמס, שסיימו את העונה האחרונה במאזן 9:7, לא רשמו עונה חיובית מאז 2003 ולא ביקרו בפלייאוף מאז 2004. הם זכו פעם אחת באליפות (1999/2000) בתקופתם בסנט לואיס, עם קורט וורנר ו"ההצגה הכי טובה על המשטח" והגיעו פעם נוספת לסופרבול (2000/01), אז הפסידו לטום בריידי הצעיר וניו אינגלנד בסיום דרמטי. הם הוקמו בקליבלנד ב-1936 ובשנה האחרונה שלהם בעיר, 1945, זכו באליפות. לאחר מלחמת העולם השנייה, עברו ללוס אנג'לס וב-1951 שוב זכו בתואר, הזכייה היחידה שלהם בעיר המלאכים (הגיעו גם לסופרבול של 1979/80). המעבר של הראמס הוא הראשון בליגה מאז יוסטון אוילרס הפכו לטנסי טייטאנס ב-1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully