וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית - הפועל תל אביב: גיא לוי לא ישנה את ההרכב

ה-11 שפתחו מול בני יהודה, כולל שגיב יחזקאל שנפצע באפו, אמורים לעלות גם במשחק הגביע (ד', 19:00, 5+ לייב). המארחת מתכננת מספר הפתעות, שגיא מלול אמור לפתוח בשער על חשבון רון שושן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל נצרת עילית תלבש מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) חג, כשתארח את הפועל תל אביב במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. מאמן נועלת טבלת הליגה הלאומית עופר טלקר מכין מספר "הפתעות" לשחקנים של אלי גוטמן וגיא לוי. בין הקורות צפוי לפתוח שגיא מלול ולא השוער הראשון, רון שושן. גם בחלק האחורי צפויים שינויים, כשבעמדת המגן הימני יפתח הרכש החדש-ישן, ניב סרדל, במקומו של יהודה ז'אנו. ראובן גל יפתח בקישור, כמו גם ג'ורג' אמסיס שחתם בקבוצה לפני כשבועיים.

הרכב משוער: שגיא מלול, ניב סרדל, ג'ניה ברקמן, אלירן חודדה, אורן ביטון, ליעד אלמליח, ראובן (בובי) גל, וויליאם אווסו, ירדן כהן, ג'ורג' אמסיס, מוטי מלכה.

עופר טלקר מאמן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
מתכנן הפתעות. טלקר/אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב מנסים לחזור לשגרה אחרי ההדים שיצרה החזרה של אלי גוטמן לקבוצה. במועדון מבינים שהחלום האירופי יכול להמשיך להתקיים כנראה רק דרך הגביע ואף אחד לא שוכח את ההדחה המוקדמת מהמפעל בשנה שעברה. כרגע נראה שגיא לוי לא מתכוון לבצע שינויים במערך ובהרכב לעומת זה שפתח נגד בני יהודה בשבת. שגיב יחזקאל, שנפצע באפו במשחק בשבת, מתאמן כרגיל ואמור לפתוח בהרכב הקבוצה.

הרכב משוער: צליל חתוכה, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, ניר לקס, אביחי ידין, סיראז' נסאר, עומרי אלטמן, שגיב יחזקאל, אלון תורג'מן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. קובי אליהו
אמור לפתוח. יחזקאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully