וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דינקו טרבוטיץ' מועמד להצטרף, משא ומתן עם דני פרדה

12.1.2016 / 18:53

הקשר הקרואטי של וידאוטון ממעט לשחק בקבוצה ההונגרית ועשוי להגיע לשכונה בהעברה חופשית. שיחק בעבר בהיידוק ספליט ולוקומוטיבה זאגרב. יוסי מזרחי רוצה לצרף את קשר בית"ר ירושלים

one

בני יהודה ממשיכה במאמציה להתחזק, כשהשם החם ביותר שנמצא כרגע על הפרק דינקו טרבוטיץ' (25). הקשר הקרואטי גדל במחלקת הנוער של היידוק ספליט ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2008, ממנה יצאה לשלוש תקופות השאלה. בסך הכול רשם 29 הופעות במדי היידוק, בעונת 2010-11.

ב-2012 עבר ללוקומוטיבה זאגרב ושיחק בה שנתיים, כשבעונת השיא שלו, 2013-14, כבש שישה שערים ב-2013/14. לאחר מכן עבר לווידאוטון ההונגרית, לה סייע לזכות באליפות עם שלושה שערים ב-28 משחקים בעונה שעברה (13 בהרכב). העונה שימש כשחקן הרכב במוקדמות ליגת האלופות, אך באוגוסט שיחק רק פעם אחת. ברזומה של טרבוטיץ' גם חמש הופעות במדי נבחרת קרואטיה הצעירה.

הזהובים גם מנהלים מו"מ מתקדם עם דני פרדה מבית"ר ירושלים. הקשר לא נמצא בתכניות של הקבוצה מהבירה ויוסי מזרחי מאוד מעוניין לצרף אותו. ביומיים הקרובים ינחת בארץ הקשר האוקראיני דמיטרו ירצ'וק בן ה-21 שייבחן וינסה להרשים את הצוות המקצועי. ירצ'וק מגיע מקבוצת טרבזון 1461 מהליגה השנייה בטורקיה. הוא גדל במחלקת הנוער של טורפדו מיקולייב החובבנית, ומשם הוא עבר לשחק בטבריה סימפרופול האוקראינית ובשורותיה הוא שיחק במשך שנתיים.

דינקו טרבוטיץ' שחקן וידאוטון (במרכז). AP
זכה באליפות הונגריה בשנה שעברה. טרבוטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully