וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה חתם במכבי פתח תקוה עד סיום העונה

12.1.2016 / 18:35

השבדי בן ה-35 חזר רשמית למגרשי ליגת העל. הצטרף לקבוצה של בן שמעון וינסה לסייע לה להבטיח מקום באירופה. שיחק שנתיים וחצי במכבי תל אביב ועד לפני כחודשיים לבש את מדי הלסינגבורג

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוצה של מכבי תל אביב לשעבר, ראדה פריצה, חתם היום (שלישי) במכבי פתח תקוה עד לסיום העונה. השבדי, שכיכב במכבי תל אביב במשך שתי עונות וחצי מוצלחות ושיחק עד לפני כחודשיים בהלסינגבורג, נחת אתמול בארץ ולאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, חתם בקבוצה ממלאבס.

החלוץ בן ה-35 מגיע לקבוצה של רן בן שמעון אחרי קריירנ ה ענפה. הוא שיחק בהאנזה רוסטוק הגרמנית וסנדרלנד האנגלית, לבש את מדי נבחרת שבדיה 14 פעמים והיה ליחיד בהיסטוריה שזכה באליפות בכל אחת ממדינות סקנדינביה הקלאסית: שבדיה (עם הלסינגבורג), דנמרק (אולבורג) ונורבגיה (רוזנבורג).

פריצה יתפוס את מקומו של מינדאוגאס פאנקה במצבת הזרים. הליטאי כבר קיבל הודעה שעליו למצוא קבוצה חדשה והוא לא מתאמן איתה. בפתח תקוה אמרו שלא יוחתמו שחקנים נוספים בינואר, ולכן גם לא יהיו עוד שחרורים.

בקבוצה מקווים שהשבדי יוכל לשחק בסוף השבוע נגד הפועל באר שבע, אבל לא נראה שהוא יפתח בגלל שהליגה השבדית יצאה לפגרה לפני כחודשיים ומאז הוא לא היה במסגרת קבוצתית.

ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
חזר רשמית. פריצה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully