וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הכח עמידר רמת גן: יובל שבתאי יחזור לסגל

12.1.2016 / 14:40

הקשר שהוצא מהסגל במשחק נגד קרית שמונה יחזור בגביע (רביעי, 19:00, פריצות ב-5+ לייב). נמני, תירם ובנימין ייעדרו. בהכח מליגה א' מפנטזים: "אם קבוצה מהליגה הרביעית באנגליה הוציאה 2:2 מליברפול, למה אנחנו לא יכולים?"

one

בשלוש השנים האחרונות הפועל רעננה נעצרה כבר בשלב שמינית גמר גביע המדינה, וכדי להגיע למעמד הזה תצטרך הקבוצה של חיים סילבס לעבור את הכח עמידר רמת גן מתחתית ליגה א' דרום. רעננה לא נמצאת במומנטום חיובי בליגה ורשמה שני הפסדים ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים, אבל בקבוצה מבינים שבגביע זו אופרה אחרת וכי עליהם להשיג ניצחון כדי לעשות צעד ראשון במפעל.

הבשורה המשמעותית מבחינת רעננה לקראת המשחק היא החזרה לסגל של יובל שבתאי אחרי שבמשחק האחרון נגד עירוני קרית שמונה הוא הושאר בחוץ. סילבס טען אז כי הוא חש שהקשר לא מרוכז במשחק, ולכן העדיף להשאירו ביציע. מי שלא יוכלו לשחק הם בן בנימין ועדי נמני המוצהבים ודודי תירם שהורחק בשבת.

הפועל רעננה, הרכב משוער: אריק ינקו, גיא ליפקה, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, ערן רוזנבאום, שניר שוקר, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', אוואנס קאנגווה, ברק בדש.

יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה. ציפקיס, מערכת וואלה! NEWS
סילבס השתכנע. שבתאי/מערכת וואלה! NEWS, ציפקיס

הכח מפנטזת: "אפשר להפתיע"

בהכח עמידר רמת גן טרודים בעיקר בענייני הליגה, שכן הקבוצה ניצבת במקום ה-13 בטבלה ונאבקת על חייה. בסוף השבוע האחרון משחקה של הקבוצה נגד אילת נדחה, אבל עוד לפני כן היא הובסה 3:0 על ידי בקעת הירדן ורשמה את הפסדה החמישי העונה. למרות זאת, בקבוצה מקווים שלפחות בגביע המזל יגיע.

"זה משחק של שחקנים מבחינתי", אומר צחי טיאר, מאמן הכח. "בליגות הנמוכות רק מחכים למשחקים מהסוג הזה ואני מאמין שבמשחק אחד הכול יכול להיות. ברור שלרעננה יש את האיכויות שלה ויש פערים ענקיים מבחינת התקציבים, אבל אמרתי לשחקנים שלי שבמשחקים האלה הרצון, האגרסיביות והמשמעת ישחקו תפקיד, ואם נחזיק לאורך זמן, אולי גם נייצר הפתעה. מישהו האמין שקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה תוציא 2:2 מליברפול? אז גם אנחנו מסוגלים". ביממה האחרונה הצטרף לקבוצה רן קוז'וק הוותיק שעבר מהפועל בית שאן.

הכח עמידר רמת גן, הרכב משוער: דניאל מכלוף, נדב קרופיק, שחר קלר, אוראל יוסף, בהאא חלבי, אסף מדר, שלומי לוי, אביתר יגוני, גל גרינדרפר, יוני אוזן, עומר פריוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער הפועל ראשון לציון, דניאל מכלוף. מגד גוזני
חולמים על הפתעה. דניאל מכלוף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully