וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו דרוך: "כל משחק יכול להכריע אם נעלה או לא"

12.1.2016 / 22:55

מאמן הפועל ירושלים לקראת משחק הבית מול גראן קנאריה ביורוקאפ (ד', 21:00, ערוץ 5). פישר ייעדר, דאנקן בספק, גפני אמור להיות כשיר. מאמן היריבה: "לירושלים סגנון אחר משאנחנו רגילים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: תקציר ההפסד של ירושלים לסראטוב בשבוע שעבר

הפועל ירושלים ממשיכה לסבול מפציעות. גם במשחק מחר (רביעי, 21:00, ישיר בספורט 5) מול גראן קנאריה דני פרנקו ייאלץ לאלתר ולהסתדר ללא דיאור פישר ואולי גם ללא ג'וש דאנקן שבספק. טוני גפני, שסבל גם הוא מפציעות לאחרונה, צפוי להיות כשיר. האדומים ינסו להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים השני ביורוקאפ, אחרי שנחלו הפסד מאכזב לסראטוב בשבוע שעבר. האדומים יקוו להתאושש מההפסד במחזור הבכורה 105:96 לסראטוב ברוסיה.

המאמן דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "זה משחק בית ראשון של השלב הזה. אנחנו לא מגיעים אליו כמו שהיינו רוצים להגיע, אבל לפחות היה לנו שבוע לנסות לאושש את הפצועים. קשה להגיד שהיה לנו שבוע אימונים נהדר, אבל לפחות ברמה המנטלית יכולנו לנצל את הזמן כדי לנסות להביא את כולם במצב האידיאלי. כולם מבינים שאין הרבה משחקים בשלב הזה, כל משחק הוא כזה שיכול להכריע את הסיכוי לעלות. אני בטוח שמחר, עם ארנה מלאה ועם האווירה שתהיה פה, אין לי ספק שכל אחד יעלה בריא, פצוע, חולה, שמים את הכל בצד ועולים למגרש לתת את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנצח. אין ספק שלגראן קנאריה יש יתרון פיזי עלינו, אנחנו נצטרך להכין את עצמנו".

עבור הספרדים, שגם הם רשמו הפסד במחזור הקודם, יהיה זה ביקור ראשון בישראל ומפגש ראשון אי פעם מול יריבה ישראלית. גראן קנאריה, שמודרכת על ידי המאמן הוותיק אאיטו גרסיה רנסס, מגיעה למשחק אחרי ניצחון 67:82 מול בדאלונה בליגה. הקלע המוביל שלה הוא הצלף הקנדי קווין פאנגוס, שקולע 14.4 נקודות למשחק. שם בולט נוסף הוא הסנטר הסלובני הצעיר אלן אומיץ', שנבחר בשבוע החולף לשחקן המצטיין של המחזור בליגה הספרדית.

"זה היה מסע ארוך, אני מקווה שהשחקנים יוכלו לנוח", אמר אאיטו. "כל משחק הוא חשוב ואנחנו צריכים לזכור שירושלים מובילה את הליגה שלה, יש לה שחקנים ידועים מאוד, והם בעלי סגנון אחר של משחק ממה שאנחנו רגילים" .

פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully