וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: דגני בהרכב, רואדה יעבור מבחן כשירות

12.1.2016 / 13:28

עד כה, אוהדי הקבוצות רכשו 18 אלף כרטיסים לקראת המשחק בסיבוב ח' בגביע המדינה (רביעי, 20:50, ספורט 5+ לייב). גם עזרא וריאן צפויים לשחק בירוק, הבלם הספרדי עשוי לשחק בכל זאת

one

במכבי חיפה ערכו היום (שלישי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בסיבוב ח' בגביע המדינה (רביעי, 20:50, ספורט 5+ לייב), ולפחות בגזרת האוהדים, חלה התעוררות מסוימת. עד כה נמכרו 18 אלף כרטיסים לקראת המשחק, מהם 13 אלף לאוהדי מכבי חיפה והשאר לאוהדי בית"ר ירושלים. בקבוצה מעריכים כי 22 אלף אוהדים יגיעו למשחק, מהם 16 אלף אוהדים ירוקים ועוד 6,000 אלפים אוהדים של בית"ר ירושלים.

מבחינת ההרכב, אוראל דגני יחזור להרכב על חשבון עאיד חבשי, כשההיעדרות של לודוביק אוברניאק עשויה להוביל לשינוי התפקוד של יוסי בניון. אלירן עטר לא התאמן ולכן בניון, חן עזרא ואיסמעיל ריאן צפוים לפתוח יחד, כשהקפטן יתפקד לפני עטאא ג'אבר ונטע לביא ולא כשחקן אגף. ההתלבטות היחידה של רוני לוי היא בין איתי שכטר לשובל גוזלן. סאן מנחם הפצוע לא ייכלל בסגל.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר, נאבק בשחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
יפתח? שכטר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תגיעה למשחק עם הרבה מאוד חששות. היכולת הירודה בתקופה האחרונה והעובדה כי מכבי חיפה בכושר יוצרים אי שקט, אך במועדון מקווים כי במשחק דברים ייראו אחרת וכי הקבוצה לא תודח. חסוס רואדה שהתלונן על רגישות במפשעה ובשרירי הבטן ולא תורגל באימון המסכם, עשוי לשחק בכל זאת. אחרי הצהריים חל שינוי לאחר שעל השחקן הופעל לחץ לעשות מאמצים לעלות ולשחק והוא הסכים לעבור מבחן כשירות לפני ההתמודדות. אם הוא לא יוכל לשחק, ניסו קפילוטו ודניאל אסקלינג יתופקדו במרכז ההגנה.

המאמן סלובודאן דראפיץ' יידע רק בסמוך למשחק עם איזה 11 הוא יכול לפתוח. ניקיטה רוקאביציה סובל מצוואר תפוס והצוות הרפואי אמור לנסות ולשחרר לו אותו. השחקן הביע נכונות בכל מקרה להיות בסגל היות ומדובר במשחק חשוב. דובב גבאי, שסבל מגב תפוס, החלים לחלוטין והוא עשוי לפתוח בחוד. לירוי צעירי סובל מרגישות בשריר וייתכן כי דן איינבינדר יפתח בקישור לצידם של קלאודמיר פריירה ודוד קלטינס. אם רוקאביציה יוכל לפתוח, דובב גבאי או לידור כהן ישחקו בכנף שמאל. בניגוד למשחקים האחרונים מול יריבות נחותות, בית"ר ירושלים צפויה לשחק בצורה מבוקרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה
קהל: 22500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully