וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה במשא ומתן עם דני פרדה, דמיטרו ירצ'וק יגיע להתרשמות

12.1.2016 / 11:43

בקבוצה מעוניינים להתחזק בקשרה של בית"ר ירושלים ומקווים להשלים את העסקה בקרוב. הקשר האוקראיני בן ה-21 ששיחק בטרבזון 1461 הטורקית ינסה להרשים את ראשי הקבוצה. בנוסף, יצורף חלוץ

one

בני יהודה כבר יודעת באילו עמדות היא מעוניינת להתחזק בחלון ההעברות, וממשיכה לתור אחרי שחקנים פוטנציאליים. לוואלה! ספורט נודע כי דני פרדה, קשרה של בית"ר ירושלים, מנהל משא ומתן מתקדם עם הקבוצה. יוסי מזרחי מעוניין מאוד לראות את השחקן מצטרף, ובקבוצה מאמינים כי העסקה תושלם במהלך הימים הקרובים.

בלי קשר, ביומיים הקרובים ינחת בארץ הקשר האוקראיני דמיטרו ירצ'וק בן ה-21 שינסה להרשים את הצוות המקצועי, ואם יעשה זאת, הוא יוחתם. ירצ'וק מגיע מקבוצת טרבזון 1461 מהליגה השנייה בטורקיה. הוא גדל במחלקת הנוער של טורפדו מיקולייב החובבנית, ומשם הוא עבר לשחק בטרבייה סימפרופול האוקראינית ובשורותיה הוא שיחק במשך שנתיים.

פרט לעמדת הקשר, בבני יהודה מחפשים חלוץ, ואם אכן יצרפו אחד כזה, אוהד קדוסי ישוחרר. בשלב הזה לקדוסי אין עוד הצעות מקבוצות בליגת העל ובינתיים הוא נשאר בסגל. בני יהודה תתמודד הערב נגד הפועל עכו בבלומפילד בגביע המדינה, אבל יוסי מזרחי צפוי להעלות בחוד את אלמוג בוזגלו על רקע היעדרויותיהם של גל צרויה וג'וד נוורו. לגבי האחרון, בקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק החוץ בשבת נגד מכבי נתניה.

שחקן בני יהודה אוהד קדוסי. ברני ארדוב
ישוחרר? קדוסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully