וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות לחץ המערכת: רואדה צפוי להיות בסגל בית"ר מול מכבי חיפה

12.1.2016 / 20:43

הבלם התלונן על רגישות במפשעה ובשרירי הבטן ולא תורגל בהרכב. במועדון לחצו, והספרדי יעבור בדיקות כשירות ועשוי לפתוח אצל דראפיץ'. דובב גבאי יהיה כשיר (ד', 20:50, 5+ לייב)

one

בית"ר ירושלים תגיע מחר (רביעי, 20:50, 5+ לייב) לאצטדיון העירוני בחיפה למשחק הגביע נגד מכבי חיפה במסגרת סיבוב ח' עם הרבה מאוד חששות. היכולת הירודה בתקופה האחרונה והעובדה כי מכבי חיפה בכושר יוצרים אי שקט, אך במועדון מקווים כי במשחק דברים ייראו אחרת וכי הקבוצה לא תודח.

האכזבה מגיעה מכיוון בלם הקבוצה חסוס רואדה, שהתלונן על רגישות במפשעה ובשרירי הבטן ולא תורגל באימון המסכם. צמד הבלמים שתורגלו הם ניסו קפילוטו ודניאל אסקלינג. גורמים בקבוצה טענו בשעות הבוקר שאם רואדה היה רוצה לעשות מאמץ ולשחק, דברים היו נראים אחרת. "הוא פצוע בשריר החשק", אומרים במועדון.

במועדון מרגישים כי מאז שהודיעו לפאבלו דה לוקאס לחפש קבוצה, רואדה עצבני ואינו שקט. גורמים סיפרו כי רואדה הרבה פחות נחמד ודומיננטי וממהר ללכת לאחר האימונים לביתו, ולעתים בקושי אומר שלום. בבית"ר הסבירו כי הדבר טבעי ואמרו: "זה צירוף של שני דברים. גם הקטע עם פאבלו שאיתו חסוס התייעץ לפני שהגיע לכאן, ומעבר לכך, הוא מתוסכל מהמצב של הקבוצה. זה חלק מתקופה רעה. נצטרך לעבור את זה".

עם זאת, בשעות הערב חל שינוי: על השחקן הופעל לחץ לעשות מאמץ ולשחק, ועל כן הוא דווקא כן ייכלל בסגל. לפני המשחק יעבור בדיקת כשירות, והוא עשוי לפתוח בהרכב של דראפיץ'.

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים מול רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
טוויסט בעלילה. רואדה/מגד גוזני

המאמן סלובודאן דראפיץ' יידע רק בסמוך למשחק עם איזה 11 הוא יכול לפתוח. ניקיטה רוקאביציה סובל מצוואר תפוס והצוות הרפואי אמור לנסות ולשחרר לו אותו. השחקן הביע נכונות בכל מקרה להיות בסגל היות ומדובר במשחק חשוב. דובב גבאי, שסבל מגב תפוס, החלים לחלוטין והוא עשוי לפתוח בחוד. לירוי צעירי סובל מרגישות בשריר וייתכן כי דן איינבינדר יפתח בקישור לצידם של קלאודמיר פריירה ודוד קלטינס. אם רוקאביציה יוכל לפתוח, דובב גבאי או לידור כהן ישחקו בכנף שמאל. בניגוד למשחקים האחרונים מול יריבות נחותות, בית"ר ירושלים צפויה לשחק בצורה מבוקרת.

גבאי סבל מכך גם לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא ובבית"ר ירושלים יודעים שלא יוכלו להעמיס עליו 90 דקות בכל משחק, במיוחד לאור העובדה שלא עשה הכנה מסודרת. בשל כך מכינים גיבוי ובקבוצה פתחו במגעים עם ליאור לוי.

גורם במועדון אמר: "רוני לוי לא פראייר, זה משחק אחד שמי שיספוג שער עשוי ללכת הביתה. שתי הקבוצות ישחקו זהיר, אסור לעשות טעויות אבל צריך לדעת להעז. החלק הקדמי חייב להיות הרבה יותר אפקטיבי".

עוד בבית"ר: משטרת פתח תקוה החליטה כי לא תינתן מכירת כרטיסים למשחק הקרוב במושבה במתחם האצטדיון. קופות האצטדיון תיפתחנה רק לצורך חלוקה ואיסוף כרטיסים עבור אוהדי בית"ר ירושלים. אוהדי סכנין ירכשו ויאספו את הכרטיסים בקופות המקומיות בסכנין בלבד.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, דניאל אסקלינג (חסוס רואדה), ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, דויד קלטינס, דן איינבינדר, לידור כהן, עומר אצילי, דובב גבאי.

עדכון ראשון: 9:59

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בית"ר ירושלים, דובב גבאי, לפני שחקן מכבי נתניה, ירין חסן. ברני ארדוב
עשוי לפתוח בחוד. גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully