וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: אלבמה ניצחה את קלמזון וזכתה באליפות

12.1.2016 / 8:48

הקרימזון טייד הניפו תואר רביעי בשבע שנים לאחר 40:45 מסחרר בגמר המכללות על הטייגרס. זוכה ההייזמן דריק הנרי כיכב עם שלושה טאצ'דאונים ו-158 יארד על הקרקע

שחקני אלבמה קרימזון טייד חוגגים אליפות עם המאמן ניק סייבן. Chris Carlson, AP
קבלן תארים. סייבן חוגג עם השחקנים שלו/AP, Chris Carlson

עונת פוטבול המכללות הגיעה לסיומה הלילה (בין שני לשלישי), כאשר אלבמה, אחת האימפריות הגדולות בענף, זכתה באליפות ה-16 בתולדותיה, הרביעית בשבע השנים האחרונות והראשונה מאז 2012 לאחר שגברה 40:45 בגמר על קלמזון.

הקרימזון טייד דורגו רק במקום השני לקראת ה"מיני פלייאוף", אבל לאחר שהביסו בקוטון בול, שהיווה גם את אחד מחצאי הגמר, את מישיגן סטייט, הם הפכו לפייבוריטים לקראת הגמר מול הטייגרס, שעברו באורנג' בול את אוקלהומה ועד הלילה, החזיקו במאזן מושלם העונה.

זוכה ההייזמן דריק הנרי פתח את המשחק בסערה עם טאצ'דאון בריצה ל-50 יארד, אבל קלמזון ענתה בצמד טאצ'דאונים משלה, אותם מסר הקוורטרבק דשון ווטסון עוד ברבע הראשון. עד להפסקה, הנרי השווה עם הטאצ'דאון השני שלו במשחק ועם פתיחת הרבע השלישי אלבמה השיגה טאצ'דאון נוסף לאחר תפיסה של 53 יארד של או ג'יי הווארד, שקבע 14:21. הנדנדה המרתקת נמשכה, כאשר עד לסיום הרבע, קלמזון עולה ליתרון עם שער שדה וטאצ'דאון ובפתיחת הרבע המכריע, בתוך פחות מדקה, אלבמה משיגה שער שדה וטאצ'דאון נוסף משלה, אחרי עוד תפיסה של הווארד, הפעם ל-51 יארד.

הקצב המסחרר נמשך עם שער שדה של הטייגרס והחזרת הקיקאוף ל-95 יארד וטאצ'דאון, שקבע 27:38 לאלבמה, שבע וחצי דקות לסיום. קלמזון לא אמרה נואש ושוב צימקה עם טאצ'דאון, אבל דריק הנרי מצא את האנדזון בפעם השלישית במשחק. 12 שניות לסיום, ג'ורדן לגט צימק למינוס חמש בלבד עם טאצ'דאון, בעוד הליין למשחק היה פלוס 7 לאלבמה, כך שהרבה מאוד מהמרים הרוויחו/הפסידו מיליוני דולרים משותפים באותו רגע. הטייגרס הלכו לאונסייד קיק המתבקש, שלא צלח וניק סייבן חגג אליפות נוספת.

ג'ייק קוקר, הקוורטרבק של אלבמה, רשם 335 יארד וצמד. הנרי רץ ל-158 יארד ושלושה טאצ'ים והווארד תפס ל-208 וצמד. מנגד, ווסטון הפציץ 405 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully