וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "מקווה להמשיך בשבת מול ב"ש מהמקום בו הפסקתי בגמר הגביע"

11.1.2016 / 22:38

החלוץ השבדי, שהיה על הכוונת של רן בן שמעון נחת, יעבור בדיקות וצפוי לחתום עד לסיום העונה: "יהיה מוזר להיות האורח בבלומפילד מול מכבי תל אביב". בפתח תקוה שוקלים להמשיך איתו לעונה הבאה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שמכבי פתח תקוה השיגה את הסיכום הדרוש עם ראדה פריצה, החלוץ השבדי נחת הערב (שני) בישראל והתקבל בעידוד של אוהדי הקבוצה בנתב"ג. החלוץ אמור לעבור בדיקות רפאויות ואם הכל יהיה תקין, הוא יחתום על חוזה עד לסוף העונה.

רן בן שמעון רדף תקופה ארוכה אחרי פריצה. המלאבסים כבשו העונה 20 שערים בלבד בליגה והחלוץ הוותיק יוכל לתרום מניסיונו. גם עומר גולן התייחס מוקדם יותר היום להגעה של השבדי כשאמר שהקבוצה הייתה זקוקה לשחקן שמכיר את הכדורגל המקומי ויוכל להשתלב במהירות.

עם הנחיתה אמר פריצה: "נחמד לחזור לכאן. אני מצפה לזה מאוד. אני מוכן לאתגר. מכבי פתח תקוה בטופ 4 של הליגה ורוצה להעפיל לאירופה ואני מקווה שאוכל לעזור לה עם זה. היו לי שנתיים וחצי מדהימות במכבי תל אביב והיא וכל האוהדים שלה תמיד תישאר בלבי. עכשיו אני במכבי אחרת ואני מוכן לתת את המיטב שלי. בשבת יש משחק נגד באר שבע ואני מקווה שאוכל להמשיך מהמקום בו הפסקתי בגמר הגביע. אני כבר חושב על המשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב. זו תהיה הרגשה מוזרה להיות בחדר ההלבשה השני בבלומפילד ולצאת למגרש בתור השחקן היריב".

ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
במכבי פתח תקוה מקווים שהוא יעזור להם בהתקפה. פריצה בעת הנחיתה/יוסי ציפקיס
ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה/יוסי ציפקיס
ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
ראדה פריצה מצטרף למכבי פתח תקוה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully