וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי קביליו יפו: לאלה ומגרלשווילי יקבלו מנוחה

11.1.2016 / 21:27

האדומים מהכרמל רוצים להמשיך את היכולת גם במשחק הגביע נגד הקבוצה מליגה א', כשהחלוץ והמגן לא יתלבשו. שחקן יפו, יחיאל צגאי, שכבר היה במעמדים האלה בעבר: "תמיד מרגש לשחק ברמות האלה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חיפה על מכבי נתניה

על רקע הרצון של יואב כץ להחזיר למערכת את אפרים גבאי המושעה, הפועל חיפה תארח מחר (שלישי) את מכבי קביליו יפו למשחק בסיבוב ח' בגביע המדינה. הניצחון על מכבי נתניה בליגה נתן ביטחון, וכעת מקווים בקבוצה האדומה מהכרמל לעשות את העבודה גם מול הקבוצה ממרכז ליגה א' דרום.

כל ההכנות לקראת המשחק הסתיימו, כאשר חיים מגרלשווילי ומהראן לאלה יזכו למנוחה. בנוסף, המאמן מאיר בן מרגי יערוך עוד כמה שינויים בהרכב.

הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', דור מלול, אושרי רואש, ברונו פיניירו, מיקי יאזו, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, חנן ממן, תומר סוויסה, ז'רקו קוראץ', אלי אלבז.

שחקן הפועל חיפה, מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
יקלב מנוחה במשחק הגביע. לאלה/אדריאן הרבשטיין

במכבי יפו הושלמו ההכנות למשחק גם כן, ובקבוצה רוצים לשחזר את הסיבוב הקודם, אז שיחקו נגד קבוצת האוהדים של מ.ס רובי שפירא חיפה, ולהפתיע גם את הקבוצה מליגת העל. אחד השחקנים שכבר שיחק ברמות האלה הוא יחיאל צגאי, ובשיחה עם וואלה! ספורט דיבר על התחושות לקראת המשחק מחר: "גביע זה תמיד כיף. עברתי את זה עם נתניה בחצי גמר וגם עם אשקלון ברבע גמר. אין מה להפסיד ומה שיהיה יהיה. עבדנו יותר על הפן הטקטי, בכל זאת, זו קבוצה בליגה ראשונה, אבל היו אותן הכנות. עבור כל שחקן שהיה בליגת העל וירד לליגה נמוכה זה תמיד מרגש לחזור למשחק ברמות האלה וזה בהחלט משחק מיוחד".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עילם זיו, פרדי ציון, גיל קין, תום מדהלה, יחיאל צגאי, דניאל רז, יצחק בן סלמון, אריאל הדר, גיל גילקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully