וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש הצעה לרוג'רס קולה, ליאור לוי עשוי להצטרף

11.1.2016 / 20:37

בקבוצה רוצים להתחזק בשלושה שחקנים בשבועיים הקרובים וטענו: "הסגל הנוכחי סחוט". העניינים עם עידן ורד יתבהרו עד לסוף השבוע, גם דודו ביטון וחן דילמוני על הפרק. דובב גבאי לא ישוחרר

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל כפר סבא

ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל כפר סבא גרם לאלי טביב והצוות המקצועי בבית"ר להבין כי הסגל הנוכחי קצר ומחייב בחיזוק הקבוצה במספר שחקנים. מעבר לרצון להתחזק בקשר קדמי ובחלוץ, בבית"ר רוצים לצרף עוד שני שחקנים במקום כאלה שעזבו. כזכור, פאבלו דה לוקאס ודני פרדה נתבקשו לחפש קבוצה, תומר ירוחם עבר למכבי יבנה ואיציק כהן למכבי נתניה.

בצוות המקצועי של הקבוצה מהבירה מאוד היו רוצים לצרף בהקדם את החלוץ רוג'רס קולה, והוא צפוי לקבל הצעה כספית כבר בימים הקרובים. מעבר לכך, הקבוצה חייבת מגן נוסף לסגל כאשר שמו של ליאור לוי שעזב את הפועל עכו עלה על הפרקף כשגם האפשרות שחן דילמוני יצטרף לקבוצה על חשבונו של דושאן מאטוביץ', מה שיאפשר לקבוצה לצרף זר נוסף לחלק הקדמי.

שחקן הפועל חיפה, חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
יחזור ללבוש צהוב? חנן ממן./אדריאן הרבשטיין

החלוץ דודו ביטון הוצע לקבוצה ועשוי להוות אופציה במידה וישוחרר מהפועל תל אביב ויסכים לתנאים של בית"ר. השחקן מקבל כ-50 אלף ש"ח נטו במדי האדומים, ואם לא יפוצה על ידיהם, קשה לראות את העיסקה יוצאת לפועל. עידן ורד אמור לקבל תשובות מהכוכב האדום בלגרד בימים הקרובים, ואם ורד לא ישוחרר, בבית"ר לא שוללים את האופציה להחזיר את חנן ממן. הקשר חתום לשלוש שנים בהפועל חיפה עם סעיף שיחרור של כ-70 אלף דולר, ובמצב כזה האופציה היחידה מבחינת בית"ר תהיה טרייד עבור אחד משחקניה. הפועל חיפה מעוניינת גם בדובב גבאי, אך אין כוונה לשחררו, אלא אף לחזק את החלק הקדמי.

קבוצת הנוער של המועדון הסתבכה בתחתית הטבלה ובמועדון ישנו חשש כי היא תרד לליגה השנייה. המועדון הוציא ויזה לקשר הניגרי אוסיי נבודי בן ה-18על מנת שיגיע ויחזק את הקבוצה בשלב הנוכחי עם שאיפה כי יוכל בעתיד להתפתח לכיוון הקבוצה הבוגרת. במהלך הימים הקרובים יתברר האם הקשר הזמבי בן ה-19 יגיע להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully